Iklan Leaderboard

Selasa, 2 September 2014

30 Alat seks harus untuk suami isteri, bukan lesbian

Dua penuntut institut pengajian tinggi awam (IPTA) berusia awal 20an disyaki pasangan lesbian ditangkap pihak berkuasa selepas penemuan alat perangsang seks bentuk kemaluan lelaki dalam serbuan ke atas sebuah hotel bajet di Johor Jaya Johor, awal pagi tadi.

Dalam serbuan yang dilakukan Jabatan Agama Islam Negeri Johor (JAINJ) kira-kira 2 pagi itu, dua penuntut terbabit yang menuntut di Pulau Pinang dan Pasir Gudang, di sini mendakwa alat berkenaan baru dibeli secara dalam talian (online).

Gambar hiasan
Ketika ditahan keduanya berada dalam keadaaan terpinga-pinga dan mendakwa alat sulit berkenaan baru sampai selain belum lagi ‘merasainya’.

Namun akibat ketakutan dan risau selepas disoal oleh pegawai peguatkuasa, salah seorang daripadanya mengakui, dia mengambil penerbangan dari Kuala Lumpur untuk bertemu kakaknya yang juga berperanan sebagai ‘suami’ atas ranjang.

Mereka ditahan di bawah Seksyen 26 Enakmen Jenayah Syariah Negeri Johor 1997 kerana melakukan muhasaqah dan jika sabit kesalahan boleh dikenakan hukuman penjara tiga tahun atau denda sehingga RM5,000 atau keduanya sekali.

Dalam operasi yang turut dijalankan di sekitar Ulu Tiram, Taman Desa Cemerlang itu, tujuh pasangan lain berjaya ditangkap termasuk guru tahfiz, pengurus sebuah syarikat swasta, jururawat dan anggota tentera. Operasi yang bermula sejak 11 malam itu selesai kira-kira 3.30 pagi tadi.

Sumber Kuala Lumpur Post dan Harian Metro.

Hari tu cerita cincin bearing tersekat kat kemaluan lelaki, yang ni pasangan lesbian kantoi berkhalwat dengan dildo pulak. Hai manusia2, kenapa la pelik2 sangat selera seks korang nih. Gila seks tu normal lah sebagai seorang manusia, tapi ada selera seks yang pelik adalah abnormal.

Tapi hebat juga penguasa jabatan agama kita dapat mengesan dan menangkap pasangan lesbian ni. Biasanya pasangan lesbian atau gay ni susah sikit nak kantoi sebab kalau orang sejantina duduk sebilik kat hotel pun benda tu normal dan jarang orang suspek sebagai pasangan homoseksual. Malah kat rumah pun kalau anak perempuan ajak kawan perempuan datang rumah masuk bilik kata nak study ke mak bapak takkan syak apa pun, lainlah kalau anak perempuan bawa kawan lelaki balik memang makan kaki la jawabnya.

Cuma aku pelik sebenarnya alat seks ni dari segi undang2 Malaysia dibenarkan penjualannya atau tidak? Sekarang ni mungkin banyak dijual secara online, tapi dulu pernah juga dijual secara terbuka di kompleks membeli belah.


Dulu bekas mufti Kelantan dan tokoh agama Hasan Mahmud al-Hafiz pernah menyatakan yang penggunaan sebarang alat bantuan rangsangan seks seperti penggegar, cincin kandar, bebola, krim sapu zakar dan bertindik bagi hubungan halal suami isteri adalah diharuskan dalam Islam asalkan ia tidak memudaratkan. Malah Majlis Fatwa Kebangsaan dan Fatwa Negeri Selangor juga mengatakan ianya harus.

Barulah aku tahu yang menggunakan alat bantuan untuk tujuan hubungan kelamin adalah harus, tapi hanya pasangan suami isteri sahaja, yang pasti bukan untuk pasangan gay atau lesbian.




tags: penuntut ipta disyaki pasangan lesbian ditahan kantoi hotel bajet main romen dengan dildo vibrator aksesori alat sulit perangsang seks bentuk kemaluan lelaki kote zakar palsu belum sempat rasa hukum guna sex toys

30 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Persoalannya noob yg belum kahwin tak payah sibuk la dgn alat bantuan seks ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. persoalannya.. betul ke noob blm kawen?? sbb aku pernah bc kat entry mana ntah dia citer dia dh kawin dgn janda anak 2 kt siam

      Padam
    2. persoalannya.. noob tau ke apenak buat pada malam pertama kawen? die kan noob.. haha..

      Padam
  3. Haha..nak jugak batang..tp bercinta dgn sama jenis.kan dah kne bli dildo. Lau amik laki kan tak payah nak dildo. Lau tak cukup besar..gi la sebat mna2 negro

    BalasPadam
  4. Bebola pun ada?ptt la ada kes trsumbat bola golf dlm kmaluan isteri..ada jgk kes laki ma** puc** wat hbungan guna terung.kesian bini dia.laki mcm ni ada lg ke nafsu tu?msa ni la nk guna benda alah tu,ada ka guna terung..huh
    noob,gmbr hiasan cam xsesuai je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Taruk gmbr dildo
      haha

      Padam
    2. ntahnye noob ni.. letak la gambar dildo baru la kena dgn entry... lgpun ramai gadis2 kt sini xtau dildo tu apa, drpd seksa diorg fikir benda bkn2 baik tunjuk je gambar tros

      Padam
    3. alat bantuan rangsangan seks seperti penggegar, cincin kandar, bebola, krim sapu zakar dan bertindik bagi hubungan halal suami isteri adalah diharuskan...

      penggegar tuuuuu... tindik lg tak bleh blaahhh

      Padam
  5. Knp cerita lucah org pnggl cerita blue?apa mksd blue?knp kaitkan blue dgn lucah?knp?knp?

    BalasPadam
  6. Siapa suruh sewa hotel murah, carilah hotel mahal gerenti tak kena cekup punya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Y sewa hotel murah ni student je.ambik duit mak bpak buat maksiat.y dh keja xp kot hotel2 murah ni.

      Padam
  7. Balasan
    1. tak payah nak sakaikan orang sangatlah.. ko ada buat tak?

      Padam
  8. Jadila dildo pun.. janji best.. kalo buat projek masuk hutan pun.. xder kene cekup begini.. dah la melayu..bodo pulak tu..

    BalasPadam
  9. eei.. Dah la sama jantina.. Sanggup nye laa..

    BalasPadam
  10. Kempunan... br nk pakai dh kena ambushhhhh... les ker ..plzzz la woii

    BalasPadam
  11. Alat seks pun ada? Haih.. xtau la apa nak jd manusia gini skrg ni..

    BalasPadam
  12. baru ku tau alat seks tu harus... ingtkan haram.. bleh la beli online vibrator dildo utk buat main dgn bini aku he he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah guna simpan leklok..takut nti ank ko terjmpa bwk g skola.pengsan cikgu sketika

      Padam
  13. Next topic la noob,xbest la entry ni..dh tau plak hukum penggunaan ni harus,brduyun plak la suami2 g crik.kena plak y xmsuk akal trseksa la batin pmpuan nk hadap..bru dpt tau jgk hukumnya harus tp perlu ke..xkot melainkan alat bantuan pernafasan..uppss lalalala

    BalasPadam
    Balasan
    1. relak aa non... suami hang kalau beli dildo pn bknnya utk seksa hang tp utk kenikmatan hang jgak

      Padam
    2. Oh tidakk..laki kalau dh pkai dildo tu ada kot y xkena..kalau dh dildo tu lbh nikmat drpd y hg punya..hg xrasa malu ka wei.pompuan pun tau guna...kalau guna alat bantuan lain(selain dildo) bleh jgk dterima asl jgn smpai memudaratkan.

      Padam
    3. Aku dah beli sumer2 ni.. satu habuk pun bini aku x suka.. beli pun dok terperuk dlm almari.. bukan sikit dowh... banyakkk..beli kot2 nak enhanced apa2.. ntah.. yg ada memasing sendiri sendiri lagi best.. mungkin tunggu umur 60 kot.. baru boleh guna..

      Padam
  14. Agak2 pegawai agama tu dpat tau camne ek?
    Masa ketuk pintu ada dengar rengekan ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku syak budak delivery yg report, maklumlah mesti lapar kn.....hihih

      Padam
  15. dildo klu harus bt apa agama bagi lesen kat isteri minta cerai klu suami x mampu... da sah2 la haram klu alat kontrasepsi pun lbih kpada haram... xcaya cuba tnya uAI kt youtube

    BalasPadam
  16. dildo klu harus bt apa agama bagi lesen kat isteri minta cerai klu suami x mampu... da sah2 la haram klu alat kontrasepsi pun lbih kpada haram... xcaya cuba tnya uAI kt youtube

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...