Iklan Leaderboard

Isnin, 15 September 2014

25 Diskriminasi terhadap lelaki berseluar ketat

Aku pelik la Malaysia ni. Bila orang lelaki pakai seluar ketat sehingga ternampak bonjolan 'anu' terus jadi isu hangat sampai dilaporkan kat surat khabar dan blog2 hiburan, siap terpaksa minta maaf bagai. Tapi bila berlambak2 orang perempuan, artis2 wanita malah isteri2 pemimpin pakai baju yang ketat sampai terkeluar bonjolan buah dada serta seluar legging ketat sampai boleh nampak ketulan dan bonjolan lemak serta selulit di bontot dan peha, takde pulak media2 nak jadikan isu hangat, malah takde pula orang perempuan tu nak minta maaf ya. Pelik... pelik.



Sementara itu kaum wanita nak pakai ketat2 tayang apa pun relaks je, media pun buat relaks je, takde sapa nak tegur. Nak harap diorang minta maaf tu jangan haraplah.






Ini memang sejenis diskriminasi terhadap kaum lelaki yang berseluar ketat!




tags: zizan razak hos af akademi fantasia jehan pakai seluar ketat tonjol anu kote qi razali ditegur bonjolan perempuan wanita baju jubah lycra skirt kain ketat sendat nampak spender seluar dalam thong g-string bini taib mahmud buah dada tetek terjojol seksi gila

25 ulasan:

  1. aku tak puas hati tengok benjolan didada wanita fuuuuuuuuuuu ia meragut jiwa lelaki sejati ku T.T

    BalasPadam
    Balasan
    1. S1KETAT merupakn projek nasional sesama kita!!!

      Padam
    2. Seriously konek pendek15 September 2014 7:11 PTG

      Read my name

      Padam
    3. pr000000000ooooo00otTTTT dmuka sirosli arghh!! Leganya

      Padam
    4. betul tu! aku nengok benjolan dada wanita tu pun meragut teruih jiwa adik aku hahahaa

      Kamithemedia recent post.. Misteri Seorang Gadis Belum Pernah Disentuh Tapi Hamil?

      Padam
  2. anu tu apa? adakah ianya sejenis kuih?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kuih tu apa? adakah sejenis anu?

      Padam
    2. Itu lah senjata ampuh untuk menembak berdas das

      Padam
    3. Seriously konek pendek15 September 2014 7:14 PTG

      salah satu anggota badan

      Padam
  3. Peh bontot. Sabun mana sabun?

    BalasPadam
  4. Shrek is love,Shrek is life15 September 2014 7:02 PTG

    yg gambar terima award tu xyah sensor pun takpa. bukan salah penyampai bila penerima pakai cam haram

    BalasPadam
  5. Berlungguk la selebriti pompuan kena sebab baju ketat. Hg baru keluaq gua ka apa.

    Neelofa
    Zarina anjolie
    Rabecca al islam
    Lana nordin
    Lisa

    Tiap minggu asyik baca berita retis kemban, baju melekat macam x dak berita lain. Bukannya org taktau depa pakai x semenggah

    BalasPadam
  6. Ntah nyer korang ni....bagi chance ler org laki plak nak tunjuk 'benjol-benjolan'... itu jer aset yg diaorg ade. Ko ade?

    BalasPadam
  7. benjolan benjolan pectorals takpe la haha

    BalasPadam
  8. bersabarlah lelaki, wanita kan perhiasan dunia *muntah*...

    BalasPadam
  9. sangat setuju! good job!
    hohoho :D

    BalasPadam
  10. Ini tidak adil!
    Kami (lelaki) juga mahukan kebonjolan didedahkan tanpa kompromi. <---sarkastik

    BalasPadam
  11. laki pakai suar ketat dah jd trend.. Wak doyok pn sama gak, pkai suar ketat.. Ak xtau sbnarnye fashion laki..yg ak tau korg bdak laki lbih mementingkan spek mata,brand suar.. Bg ak xkesah pun korg nak pkai ap janji tutup aurat b'banding dgn pompan susah sbb byk yg kene tutup..

    BalasPadam
  12. Demn noob kasi awek boontoot. Gua nk p bilik mandi jap...Fap fap fap ..

    BalasPadam
  13. G-string rule....

    BalasPadam
  14. Haha....cerita artis mcm2 bende merepek nak cerita..jgn layan sgt, pasni2 kang jd trend plak budak2 muda, pantang buat benda pelik2 mcm artis buat..yg mengsensasikannya ialah menulis berita hiburan sendiri

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...