Iklan Leaderboard

Ahad, 1 November 2015

9 Bodoh simpan sendiri jangan libatkan orang lain

Beberapa hari lepas viral sebuah video rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang memaparkan dua lelaki berbadan sasa berkucup mesra ketika sedang menunggu lif yang dikatakan berlaku di sebuah kondominium di Danau Kota, Setapak dan kemudiannya salah seorang daripada mereka menendang pintu lif hingga pecah dan rosak kemungkinan kerana tidak tahan dengan lif yang ditunggu terlalu lama.


Seriously, bercinta dengan jantina sejenis seperti gay, lesbian dan homoseks memang menjijikkan lebih2 lagi hubungan sejenis sesama lelaki sampai lubang taik pun jadi. Cuma dalam kes ini, aku tak peduli sangat korang nak jadi gay ke nak bercium ke nak meliwat ke itu masalah korang sendiri, dosa pahala pun korang tanggung sendiri. Masing2 dah besar panjang patut dah tahu halal haram.

Tapi bila kebodohan tu menyebabkan masalah dan memberi kesusahan kepada orang lain, itu memang bangsat dan patut dihukum.


Bayangkan dengan tindakan menendang lif itu boleh menyebabkan operasi lif terhenti atau mengalami kegagalan, dan jika ada orang dalam lif itu, tidak ke ia akan membahaya dan mengancam nyawa mereka?

Hanya sebab kau tak sabar nak nak tunggu lif, kau tendang pintu lif? Kebodohan apa ni? Gay tu satu bodoh lah, tapi perlu ke ditambah dengan kebodohan lain?


Bila satu lif dah rosak, nak baikinya perlu ambil masa dan sepanjang tempoh pembaikian, penghuni di situ terpaksa bergantung pada 1 lif sahaja dan sudah tentu akan melambatkan lagi masa mereka.

Sebab tu kalau nak jadi bodoh tu, simpan bodoh tu sorang2, jangan libatkan orang lain dengan kebodohan korang.


P/S: Aku harap mana2 premis dan tempat yang pakai CCTV tu, mohon upgrade CCTV korang dengan resolusi tinggi dan teknologi HD. Zaman sekarang ni tak guna ada CCTV kalau beresolusi rendah dan bukan HD sebab kalau rakam video tapi tak nampak wajah tak guna jugak.



tags: pasangan gay bercumbu cium sebelum tendang pintu lif nafsu songsang homoseks lesbian jilake tunjuk hebat kat awek video kamera cctv kantoi sado mesra

9 ulasan:

  1. dia kena belajar cirit kat Tanpa nama CrrreEeeEeeEeeEeeTTTTTTTTTTTTTT CereeeTTTTT Cret2 kat muka Tanpa Nama arghh lega bak hang~!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Creeet kat muka sendiri... argh..bestnyer..

      Padam
  2. sado tu kan besar dan bodoh...

    BalasPadam
  3. Salam.. Kalau dia pandai takkan dia jadi gay.

    BalasPadam
  4. selain kna tendang, salah satu penyebab lif rosak ada makhluk cacat otak angkut moto naik atas pakai lif. kdg2 sampai 2biji skali angkut.

    BalasPadam
  5. Patutnya penghuni kasi tangkap dan pukul beramai-ramai je, aku duduk rumah flat rasa siksa gila bila lif rosak dan tinggal 1 je, geram betul..!!!!

    BalasPadam
  6. Hidup bermasyarakat kalau jenis penting diri sendiri, jd la kes mcm di atas.....tp paling penting pelaksanaan undang2 yg ketat supaya x berlaku vendalisme...tgk singapore pun cukup, even lampu merah kat jalan pada waktu tgh malam tp xde keta still x berani lintas sbb kamera/cctv bersepah2.

    Apa yg berlaku skrg melambangkan mentaliti rakyat itu sendiri...so boleh agak kita gak tangga no berapa.

    BalasPadam
  7. Vongok kalau dah jenis tak sabar nak tunggu lif jangan arrr...duduk rumah flat yang kena guna lif gilah duduk seting garden ke, bawah jambatan ke???

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...