Jumaat, 27 November 2015

1 Tolak ilmu sains dan percaya keajaiban pseudosains

Aku pelik kenapa orang kita ramai yang percaya sangat pada ilmu sains agenda yahudi freemason illuminati sedangkan kita sudah ada teknologi pseudosains kita sendiri seperti sticker jimat minyak, air ajaib, tilam garam laut ajaib, stokin ajaib, gelang magnet ajaib, batu kristal ajaib dan bermacam2 lagi produk ajaib lebih2 lagi yang dijual dengan kaedah MLM?!! Gerenti mujarrooooooob!

Pelukis: Anhaz, penulis komik Hidden Princess di Supreme Comichat.


Tak tau sampai bila orang kita akan bergantung dan percaya pada sesuatu produk yang langsung tiada sebarang kajian dan pembuktian saintifik dan lebih berharap pada keajaiban sahaja sampai terus menolak semua produk2 lain yang melalui proses saintifik.

Ketahuilah bahawa ilmu sains dan teknologi moden itu juga adalah ilmu yang diberikan Tuhan kepada manusia yang mana untuk memperolehi ilmu itu kita kena pelajari, kaji dan praktik. Malangnya orang2 lain pula yang berebut2 mendalami ilmu ini manakala kita masih dengan barang2 ajaib dan vape.


Artikel berkaitan topik ini:


* Komik di atas adalah sedutan daripada buku Buasir Otak: The Komik [REVOLUTION] yang baru. Ada banyak lagi komik menarik di dalam buku Buasir Otak: The Komik ini. Untuk membeli boleh klik pada gambar di bawah:

Buasir Otak: The Komik




tags: tolak ilmu sains yahudi barat illuminati freemason rothchild pseudosains ajaib

1 ulasan:

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.