Jumaat, 30 Mac 2012

9 Kebaikan wanita Melayu menari tiang

3 gadis Melayu Islam yg menari tiang ataupun strip pole dance di sebuah pusat hiburan di Nilai didenda RM25. Wow yg 2 orang tu muka body boleh tahan... cuma yg sorang lagi tu kureng sesuai utk buat tarian tiang... tarian tradisional mungkin sesuai. Sumber dari Kosmo di sini.


Denda RM25 tu memang sikit, dan ramai yg membandingkan dengan kesalahan2 yg tak berapa teruk tapi dendanya lebih mahal. Bagi aku, bukan soal denda yg patut dikecohkan, sbb golongan2 ini tidak kisah hatta denda RM1,000 sekalipun mereka boleh bayar. Isu sebenar yg patut kita lihat adalah bagaimana hendak menyedarkan dan mencegah golongan2 ini yg telah hidup dalam dunia mereka sekian lama tanpa ada rasa apa2 pun.


Majoriti org melayu di Malaysia hidup di sebuah kehidupan biasa dan normal, mempunyai keluarga yg harmoni, ibu bapa mempunyai pekerjaan di sektor awam atau swasta di pejabat, anak2 belajar dan berkawan di sekolah, mendapat pendidikan agama secukupnya daripada ibubapa dan guru, menunaikan ibadat di rumah atau di masjid, menziarahi rumah saudara dan kawan, beriadah dan melakukan aktiviti bersama keluarga dan rakan2 dan sebagainya.


Namun, di suatu sudut kehidupan dark side di negara kita yg sudah lama bertapak, hidup golongan minoriti org melayu yg menjalani kehidupan yg sama sekali berbeza dgn dunia golongan majoriti yg kita sendiri tidak tahu di mana kehidupan mereka penuh dengan budaya2 barat seperti kelab malam, disko, clubbing, minum arak, pergaulan sosial dan seks bebas, gro, parti, drag queen, malah golongan LBGT (lesbian, biseksual, gay, transgender) juga sudah lama bertapak. Akan tetapi golongan minoriti ini tidak pernah merasakan tindakan mereka itu salah atau berdosa, malah mereka meneruskan aktiviti2 mereka dengan selamba tanpa mempedulikan golongan2 majoriti. Kalau nak tgk bagaimana kehidupan golongan2 minoriti ini, boleh visit Facebook salah seorang gadis yang didenda yg telah aku berjaya trace iaitu Faiqah Azizan di sini yang boleh tahan hot jugaklah. Setakat aku tulis entry ni, profilenya masih open. Yang lagi 2 tidak dapat dijejak.


Sebenarnya apa itu tarian tiang? Kalau berdasarkan Wiki kat sini, ia adalah sejenis seni yang menggabungkan tarian dan gimnastik. Tapi kebiasaannya tarian tiang ni dikaitkan dengan tarian erotika seksual yg menghairahkan dan juga stripper. Bagi aku tarian tiang, strip dance dan segala jenis2 tarian yg ghairah dan mendatangkan rangsangan seksual tak salah malah lagi bagus, di mana hanya jika ia dilakukan oleh seorang isteri dan hanya utk tontonan suami. Bukan sahaja membuatkan suami lebih sayang, malah dapat mengukuhkan lagi rumahtangga dan hubungan suami isteri. So apa lagi para isteri2 sekalian, jom berlatih tarian tiang daripada tarian poco2 bangang tu, suami lagi menyampah adalah.


tags: tiga penari tiang melayu islam pole dance denda rm25 pusat hiburan nilai faiqah azizan nurul huda abdul rahman nooranishah mohamad isa kosmo

9 ulasan:

  1. ce nari kat tiang2 lampu tepi jalan..mesti syok..haha

    BalasPadam
  2. kat sekolah aku dulu bnyk tiang.....bhaha

    BalasPadam
  3. SIKIT SANGAT DENDA NYA TU..TP HRP2 SERIKLAH DIA ORG TU..HUHU

    BalasPadam
  4. apa nak jadi la kan sekali melekat kat tiang tu baru tahu..

    BalasPadam
  5. Pehal denda saman jln raya lg byk dri ni la..mau sebat sorang sepuluh kali biar punggung bengkak bru best menari tiang..denda apa mcm ni..harap yg bg denda mcm ni sila buka balik fail tu..dan bgi denda spatutnya stakat mcm ni pelcur pun ble byr ..eh diorng ni bukan..?

    BalasPadam
  6. tp bez tarian ni..aku dh tgk dh..

    BalasPadam
  7. aku pun stripper gak..seronok perform dpn org sambil bogel

    BalasPadam
  8. aku slalu tengok stripper perform.kadang-kadang sampai terpancut kat situ juga.horny sangat,tak tahan

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.