Selasa, 24 April 2012

14 Acara paling bodoh pernah diadakan

Yeah jom tibai, tibai, tibai... tibai lagi... Lawak gila siot! Mmg acara terlawak tahun ini, apa lagi lah kau ni Pak Berahim oooii... kelawakan kau mengalahkan Johan Raja Lawak yg baru menang Bintang Komedi Paling Popular ABPBH 2011 [Ada video di dalam, tgk atas risiko sendiri].


Arrgghh buasir dah otak aku tgk majlis pelancaran yg sangat lahanat ni... TIBAI, TIBAI... mmg dah macam CIBAI aku tengok, macam budak2 terencat akal.


Sebelum ni ABAI, sekaran ni TIBAI pulak bak kata Pak Berahim...

TIBAI = Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim

Bak kata org lain pulak...


TIBAI = Terima Individu Bernama Anwar Ibrahim
TIBAI = Takut Individu Bernama Anwar Ibrahim
CIBAI = Cintai Individu Bernama Anwar Ibrahim

Hmm macam2... Esok mesti muka Anwar Ibrahim berbirat2 kesan sebat sebab mana tahu Berahim Ali dah jampi vodoo doll kat gambar tu. Tapi yg pasti, takut betul ye mereka ni dgn Anwar Ibrahim siap tubuhkan kelab NGO khas untuk Bang Nuar...

Sumber sini.

Ni rasa macam nak tibai orang nih...


tags: ibrahim ali perkasa kelab ngo tibai cibai tolak individu bernama anwar ibrahim majlis pelancaran video pukul rotan beruk katak lawak

14 ulasan:

  1. memang takut la...takut bumi malaysia ni diterbalikkan mcm zaman kaum nabi lut dulu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul ke anwar ni gay ?? suri. budak 15 tahun bertanya. kalau dalam hukum hudud. kene rejam batu sampai mati.

      Padam
  2. Ya.mereka lancar TIBAI, kita lancarkan CIBAI

    Cintai
    Insan
    Bernama
    Anwar
    Ibrahim!

    BalasPadam
  3. Mereka lancar ABAI, kita lancarkan BABI

    Bersama
    Anwar
    Bin
    Ibrahim

    Takebeer!!

    BalasPadam
  4. awat takebeer
    macam take beer ja..

    wanna get drunk?

    BalasPadam
  5. Lim guan eng jerit take beer,puak pas sambut dgn takbir..kahkahkah..
    Tak percaya?tgk je di wall fb dap..

    BalasPadam
  6. Aku rasa Anwar sendiri gelak besar tengok benda nih. Hahahahahah

    BalasPadam
  7. hape2 ntah dorg nihh! lucu!

    BalasPadam
  8. Anwar gila kuasa! Dulu bukan main dia tindas rakyat dengan naikkan interest bank sampai 10% ke 15%. Nak beli keta masa anwar Ibrahim jadi menteri kewangan, kena 6.95%. Giler apa Anwar Al Jubori ni..
    Tapi penyokong Anwar ni semua lupa benda ni semua.. dok sokong mcm Anwar tu Maksum je.. Fuck lah u all!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. come on bro. cakap tanpa bukti. semua orang boleh bro. Rakyat now nak sertakan bukti... bukan auta. Sembang lebih

      Padam
    2. angpa sume tuduh2 kerajaan macam2 ada bukti kah?podahhh!!

      Padam
    3. sbb bnda tu ada dalam parlimen.. bukti ari tuh nak bg kat utusan.. mereka kata "bagi ok tp nak siar xleh sbb kena kelulusan dulu".. haha.. take beer tu jaga2.. mnghina sstu dalam agama spt takbir itu berat hukumannya dalam agama. jgn mmandai2 guna perktaan yg xptutnya anda guna..

      Padam
  9. macam budak-budak tak sekolah je diorang ni..haih..tak larat nak gelak dah ni..haha

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...