Jumaat, 6 April 2012

6 Tulen Bang!!!

Pop-Soul teringat masa Salleh Yaakub digoda pondan dalam cerita Mr .Os.

Tapi dalam kes ini  Isteri tiruan....  


Takkan setahun kena tipu?  Takkan lah selama setahun takde hubungan intim suami isteri?
Stim kulit jer kot?  (BACA : Stim Kulit adalah perilaku menggesel-gesel dengan pasangan dengan berlapik pakaian untuk tujuan sebelum ke arah perilaku seks yang lebih berat)

Untuk yang cukup umur, Pop-Soul rasa ini kebodohan melampau seorang suami.

Untuk yang di bawah umur, Pop-Soul minta maaf.

Nota Buasir Otak : Penulis-penulis Buasir Otak tak pernah STIM KULIT.Baik-baik belaka.

6 ulasan:

  1. mmg pelik..mcm x logik pun ada

    BalasPadam
  2. yg lagi best bini lelaki dia ni dia bini yg dia kawin utk kali ketiga... dan beliau seorang professor yg pernah jadi dekan... mungkin org yg terlalu pandai ni jadi tak terlalu pandai bila dlm bidang seks

    Ni ha professornya tu

    BalasPadam
  3. isteri ketiga? huhuhu balasan utk org tamak,dh dpt perempuan xcukup ni dh dpt lelaki cmpur perempuan xmahu plak.ke malu2 kucing hahha

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...