Iklan Leaderboard

Selasa, 10 April 2012

4 Hari cuti yang syok

Yahooo esok cuti... Apa aktiviti2 yg patut dilakukan waktu hari2 cuti macam nih...

Main badminton bersama rakan

Jogging waktu pagi

Bermandi manda kat pantai

Tengok Titanic 3D kat panggung wayang

Main paintball

Tunggang MTB atau basikal fixie

Pergi gym membakar lemak

Apa yg sebenarnya dilakukan...

Tidoo

Mengadap internet layan porn facebook, blog, 9gag, youtube dan lain2...

Melangut depan tv tengok ulangan konsert mania dan raja lawak sambil makan jajan...


Sudah2 pergi gerakkan lemak2 kat bontot dan perut yang berlapis tu... Terima kasih kerajaan Malaysia kerana bagi banyak cuti umum menjadikan Malaysia antara negara terbanyak cuti umum... Boleh la aku tidooo lagi lepas ni...


tags: cuti umum pertabalan agong public holiday aktiviti patut buat what i should do what i really do riadah sukan makan tengok wayang tidur main komputer internet tv

4 ulasan:

  1. haha soooo true.. plan macam2 sudahnye mngadap komputer main blog ;p

    BalasPadam
  2. dol, lemak2 kt bontot tu aset bhai~ cume kt perut je kasi kempis~ duit klu banyak mmg gua dah mandi manda & picnic kat pantai~

    BalasPadam
  3. Ko layan 9gag gk ye... cheers.. buat la post satu kt sana

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...