Khamis, 26 April 2012

10 Kasihan Zahida Rafik

Satu Malaysia yang marhaen sudah tahu mengenai Zahida Rafik dan Menteri Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Shafie Apdal.

Ada yang mencemuh kerana percaya. Ada yang atas pagar. Ada yang tidak peduli langsung.

Biasalah, politik mesti dipanaskan dengan skandal seks dan wanita untuk tujuan menaikkan jualan media dan memancing kepercayaan serta undi orang ramai kepada pihak yang lagi satu. Tidak kira dari haluan mana pun.

Skandal dan cerita panas memang serasi dengan wajah politik.

Pada masa yang sama, aku kasihan pada yang menjadi mangsa permainan politik. Pendirian aku ? Pergilah mampus , aku takkan pergi mengundi sesiapa pun.

Gaya seorang ..semi porno

Ini menteri tersebut

Link

10 ulasan:

  1. tak paham le dunia politik n artis sekrang..btw, linda memg x suke zahida

    BalasPadam
    Balasan
    1. Linda ingat Zahida suke Linda ke?

      Padam
    2. TERBAEKKKKKKKK LA KAU LORDVADIN!!!!!!!

      Padam
  2. macam2 zaman sekarang ni.. hehe kekadang tak paham :))

    BalasPadam
  3. macam2... politik semata-mata...

    BalasPadam
  4. adoii. pening kepala dengan permainan politik. malas port -_-

    BalasPadam
  5. Undi Akak je lah....tapi undi belog je la (contest Digi)..hehe...

    BalasPadam
  6. Aku ingat aku sorang jer yg fikir macam tu, ada gak orang waras yg nampak apa yg aku nampak. Pergi Mampos la dua2. mmg dua blok parti tak derserve aku punya vote. Aku takkan vote mana2.

    BalasPadam
  7. politik2.... walau x nak amik tau..kena wajib undi... korang tentukan masa depan negara........

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...