Rabu, 18 April 2012

16 Logik isteri negara dunia ketiga


Ke pejabat...


Keluar shopping...

Tengok wayang...

Bila nak mengadakan hubungan seks dgn suami tercinta di bilik tidur...

NO???

Wanita Melayu mmg sangat 'pemalu'...


tags: logik isteri negara dunia ketiga malaysia wanita melayu tidak seksi pemalu layan suami hubungan seks ranjang dingin kurang kreatif aktif masalah hilang minat  segan takut dominan foreplay lingerie sexy night dress sleep wear stocking garter belt camisole babydole chemises teddies fetish bodystocking bustier corset costume club bikini thong g-string 2-piece panty  

16 ulasan:

  1. tak paham,, bagi explanation sikit. atau mungkin kau memang patot explain sikit kat entry ni sebab aku tak dapat tangkap ni pasal apa

    BalasPadam
    Balasan
    1. slowpoke... maksud dia tipikal perempuan melayu ni bila nak pergi kerja keluar rumah bukan main berhias bersolek pakai cantik2, tapi bila kat rumah pakai selekeh je... sama la bila time nak main dgn suami, pakai la pijama atau baju kelawar je... takde la nak pakai seksi2 sikit utk suami... betul gitu admin?

      Padam
    2. Betul...................wink3

      Padam
  2. nak cantik depan suami jer.. hehe

    BalasPadam
  3. motif?ta fhm la...hihi..sory..

    BalasPadam
  4. typikal perempuan melayu? sy setuju :)
    berhias utk org lain lebih dr berhias utk suami sndiri kt rmh. tp xsemua..ada yg berseksi2 dirumah utk suami tercinta :)

    BalasPadam
  5. rasa lampi dan blur-blur -_o

    BalasPadam
  6. Nak kongsi entry lg. Rasanya ada kaitan gak.

    http://tulispendek.blogspot.com/2012/04/pantun-kurang-ajar.html

    BalasPadam
  7. pada yg tak paham tu, rujuk komen joey kat atas... kalau masih tak paham... buat2 paham sudah

    BalasPadam
  8. hahhaa ,,,ya-3 ..benar-3 ...

    http://spudinpunya.blogspot.com/2012/04/entri-aku-kena-cilok.html

    BalasPadam
  9. ana mohon anta jangan bijak sangat. ramai melayu payah nak hadam...

    BalasPadam
  10. ana mohon anta jangan bijak sangat. ramai melayu payah nak hadam...

    BalasPadam
  11. demmm...mmg btol....huhu

    BalasPadam
  12. #**^%$#@$% janji ade air ergghh

    BalasPadam
  13. Nama pun perempuan..prettttttt!!!!!

    BalasPadam
  14. haha aku xleh nk seksi seksa kt umah.sb duk umah mak mentua.adik ipar rmai doh

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...