Jumaat, 13 April 2012

11 Bangang ingat ni GTA ke?

Bangang punya pegawai SPAD yg bawak Inspira ni... Kau belajar kat mana cara nak tahan dan berhentikan bas? Game Need For Speed Hot Pursuit? Grand Theft Auto? Saints Row?


Suka2 hati kau je nak pintas bas suruh bas berhenti... Ingat kau gangster ke? Takkan takde prosedur atau kaedah memberhentikan kenderaan berat dengan betul, atau kau ponteng waktu kursus? Sebab merasakan diri sungguh berkuasa, tak pasal2 kau dah menyebabkan kemalangan yg melibatkan sampai 7 kenderaan malah hampir menyebabkan kehilangan nyawa yg sepatutnya boleh dielakkan dan tak patut berlaku pun...



Sumber berita di sini. Lagi berita dan gambar boleh tengok kat sini.

Harap2 pegawai tersebut diambil tindakan dan suruh dia dok rumah main GTA lagi bagus!



tags: enam parah nahas kemalangan eksiden 7 kenderaan spad suruhanjaya pengangkutan awam darat inspira pintas tahan berhenti bas kkkl ekspress hatyai pelancong thailand singapura bmw toyota camry perodua viva van hospital putrajaya elite highway putra heights

11 ulasan:

  1. adus..
    ingat hebat tp ....
    org lain jd mangsa

    BalasPadam
  2. Bongok! Nak jaga keselamatan org awam ke nak membahayakan?

    BalasPadam
  3. sah-sah salah SPAD tu nak siasat apa lagi..sengal betul

    BalasPadam
  4. adui... sesedap oren ja dia nk pintas bas sruh bhnti.. dh la bwk pelancong, memalukan!

    BalasPadam
  5. dorang tak geti ke atau buat2 tak geti sebab nak ikut mcm gta?

    BalasPadam
  6. Yang bas tu bawak laju giler apahal.. SPAD cuma menjalankan tugas..

    BalasPadam
    Balasan
    1. menjalankan tugas bukan alasan utk anda menyalahgunakan kuasa, betul? dan setiap tugas yg dilakukan perlu dilakukan mengikut prosedur dan kaedah yg betul, betul?

      Padam
  7. Ade kuase setitik, nak tunjuk mcm sebelanga.. akal cetek mengaku pandai SPAD ni

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...