Iklan Leaderboard

Jumaat, 11 Januari 2013

28 Segmen Contest - Pertandingan Menaip Perkataan 1st


Anda suka menaip perkataan '1st' ?

Jangan risau dan jangan segan..gunakan bakat anda untuk memenangi pertandingan menulis perkataan 1st pada entry Buasir Otak dan menangi hadiah berjumlah

cash RM 200.00!!!!!



Syarat-syarat Penyertaan.

1. Entry selepas entry ini yang ditulis oleh saya PoP -Soul. Penulis perkataan  '1st' tercepat akan dikira sebagai pemenang.INGAT nama saya..PoP-SOUL.  Entry-entry lain tidak akan dikira.

2. Pertandingan akan bermula pada jam tepat jam 12.00 malam dan berakhir pada 8.00 pagi Sabtu bersamaan 12 Januari 2013. Pemenang akan diumumkan pada entry yang akan datang.

3. Perkataan ' 2nd' dan '3rd' akan diberi hadiah saguhati bernilai Rm 50.00 dan  RM 20.00

4. Sebarang pertanyaan dan surat-menyurat tidak akan dilayan.



















































beachten :Dies ist ein Betrug


28 ulasan:

  1. baik sungguh hati muh pop soul...

    BalasPadam
  2. 1st!! hahah..
    apa kosong banyak sangat bawah tuh? macam ada muslihat keji ja...haha

    BalasPadam
  3. betul ke xni..ntah2 nk kenekan org je.hahaha..amekaw!!

    BalasPadam
  4. beachten :Dies ist ein Betrug = online scam and fraud??....

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha, ko jer yg bijak... xkan aku n ko jer yg bru alert ayat 2..? anyway,kt tggu n lihat...kot2 ayat 2 pun scam gak ker...

      Padam
  5. 1st memang gila kentang contest ni tapi 1st sekali ni bukan tipu-tipu kan sebab 1st tengok macam best ja. ^^

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. ni serius ke ?? tak tidur lah gamaknya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pergilah tidur..rehatkan badan dan minda..Jangan menanti sesuatu yang tak pasti.

      Padam
  8. 1st

    beachten :Dies ist ein Betrug
    nota: ini adalah satu penipuan

    BalasPadam
  9. Balasan
    1. Huhu xtidur le gamaknya menanti nanti entry en pop soul.

      Padam
    2. Pergilah tidur..rehatkan badan dan minda..Jangan menanti sesuatu yang tak pasti.

      Padam
  10. Mohon noob buat contest komen paling last hehe

    BalasPadam
  11. sial je popsoul scam orang sampai org sanggup xtido tunggu sbb nak masuk contest,sebijik mcm fuckatan yg selalu berjanji bulan dan bintang tp haprak.esok pergi demo jgn nak terbalikkan kereta polis lg.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Encik Tanpa Nama,

      Saya tak scam.Cuba baca betul-betul.

      Padam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...