Iklan Leaderboard

Rabu, 6 Februari 2013

34 Punca sebenar Nazmi Faiz balik Malaysia

Apakah yang sebenarnya menjadi penyebab dan punca sebenar Nazmi Faiz Mansor yang sebelum ini bermain di kelab bola sepak Portugal SC Beira Mar pulang dan balik ke Malaysia untuk bermain di kelab PKNS FC? Adakah kerana dikatakan mempunyai masalah kewangan kerana hanya menerima gaji 500 euro sebulan? Masalah kontrak dah tamat? Masalah percintaan dengan awek? Masalah mutu permainan? Masalah homesick? Masalah motivasi dan menjadi putus asa?


Oh sebelum itu baca ini dulu:



Ya... sebenarnya punca sebenar beliau pulang ke Malaysia adalah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

MANA LA AKU TAHU, TANYA LA DIA SENDIRI!!!




tags: punca sebenar nazmi faiz mansor nami pulang balik malaysia negara tanah air telah terbongkar bongkar pendedahan dedah sebab kerana apa main kelab portugal divisyen satu sc beira mar masalah kewangan duit gaji 500 euro sebulan kontrak tamat pinjaman percintaan cinta awek perempuan bukan playboy mutu permainan homesick rindu keluarga motivasi putus asa krisis sambar milik pkns selangor fc timbalan presiden persatuan bola sepak malaysia fam tengku abdullah sultan ahmad shah titah minta jangan buat spekulasi

34 ulasan:

  1. 1st! Noob x sembahyang asar..........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masalahnya ialah Salah UMNO-BN!

      Padam
  2. lol.
    dah tanya dah dia kata semua ini poyo

    BalasPadam
  3. Apa yang boleh saya katakan, tindakan itu adalah atas kehendak anak saya sendiri dan keluarga kata bapanya ketika dihubungi semalam.

    Ah sudah.. peduli hapa dia nak balik balik la
    - Ada aku kisah..

    BalasPadam
  4. dia nak mampos pun aku x kisah.........yg noob kecoh sangat ni apesal???

    BalasPadam
  5. noob kantoi tengok video 3gp melayu boleh.........

    BalasPadam
  6. klau ada yg best, jganla malu2 nak share....hehe........

    BalasPadam
  7. btw, nanti komen aku ni kena delete.......memang haram x boleh nak kritik noob..........kena ckap benda yg baik2 je pasal noob.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni bukan kritik doh, ini komen macam orang gila. melucah tak tentu hala, menghina orang tak tentu pasal, komen tak kena entry. mohon masuk tadika semula.

      Padam
    2. Jgn dilayan org mcm ni noob. Klw mkritik biar cerdik...kritik dgn maki pon xtau. Budak si ahmad,kitik ni kena ada fakta tau,disulamkan dgn pendapat yg lebih bernas. Kritik kosong xguna,mesti bentang idea.

      Padam
  8. nampaknya kebebasan bersuara di malaysia ni memang lagi teruk dari myanmar dan china.......hak asasi manusia untuk bersuara dinafikan.......hnya kroni sahaja yg boleh bersuara.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tak tahu belajar. Hak bersuara ada batasnya. Islam kan?

      Padam
  9. Balasan
    1. sekali ahmad muncul,dia bawak ribut siap dengan tsunami..macam kena rasuk.kena bawak gi jumpa ustaz.ni kes disampuk jin OKU.

      Padam
    2. ajak lynn buat 3gp.kuang ajaq!

      Padam
    3. aku betul2 dh hilang sabar dgn mangkuq ayun sekor ni,mencemarkn nama Nabi kita je.mulai hr ni aku xkan panggil kau dgn nama ahmad.org mcm kau ni hya layak dgn gelaran ini saja...BABI

      Padam
    4. hoi babi tak habis lagi ke?

      Padam
    5. Salah UMNO-BN_Lynn_Anwar.3gp..

      Padam
    6. Hoi ahmad apa masalah kau sebenarnya hah. Kalau ko bangang bebal sekalipun jgn tunjukkan kebebalan kamu di mata manusia.

      Kesian dgn forever alone mcm ko nih. Idup hanya meracau meroyann dkt blog org. Xda tujuan idup.

      Padam
    7. x pe jgn risau cik lynn pasti memahami golongan2 ini, msti dia baca smbil tersengih saja :p

      Padam
  10. taknak ambik tahu .. sukati dia laaaaaaaaaaaaaaaaa ..

    BalasPadam
  11. mampus gi la kat dia.main bola tak legend,kontroversi nak mengalahkan artis.lepas ni bagus jadi pelakon.

    BalasPadam
  12. Dia main bukan bagus sangat pon. Blagak retis. Aku rasa lebih baik kita harumkan nama negara dengan mutu sukan kita yang sebenar bukan kontroversi semata-mata. Tul tak noob.

    BalasPadam
  13. klau allahyarham tan sri abdul ghani minhat masih hidup, konfom kena sound baik punye budak ni.......

    BalasPadam
  14. Salah UMNO-BN

    BalasPadam
  15. ini semua POYO........

    BalasPadam
  16. Semua salah DAP/PKR/PAS-ni semua POYOOO... hahaha

    BalasPadam
  17. Semuanya Salah anwar ibrahim meliwat- ni semua Poyooo

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...