Iklan Leaderboard

Sabtu, 2 Februari 2013

42 Bapa setan yang lahanat

Kepada lelaki2 di luar sana, kalau anda ada keinginan seksual pada kanak2 perempuan atau pedophile, tolong jangan kahwin dan buat anak. Jangan sampai bila dah ada anak perempuan, korang cabul dan rogol mereka. Sialan punya bapak setan!


Ayah berhati setan
Kangar: Sukar digambarkan penderitaan mental dan fizikal seorang remaja perempuan berusia 13 tahun dari Utan Aji, di sini, apabila dijadikan hamba seks oleh ayah kandungnya sejak setahun lalu dengan kejadian terbaru, Isnin lalu.
Selain berulang kali mencabul kehormatan anak bongsunya, lelaki berusia 46 tahun itu turut melakukan perbuatan amat menjijikkan apabila menyumbat lobak merah ke dalam kemaluan mangsa. 
Lebih mengaibkan, lelaki terbabit yang juga pemandu lori itu memaksa anaknya merakam segala aksi menggunakan telefon bimbit sebelum rakaman itu dijual kepada rakannya.

Menurut sumber, mangsa yang juga anak bongsu daripada empat beradik diperlakukan sedemikian sejak berusia 12 tahun ketika ibunya tiada di rumah dan dipukul jika enggan menuruti kemahuan ayahnya.

“Suspek tidak merogol mangsa, tapi sering menyuruh mangsa berbogel dan meraba kemaluan serta serta payu dara mangsa.

Sumber Harian Metro.


Aku tak tahu nak bagi gelaran apa pada bapa yang makan anak sendiri ni. Dahlah jadikan anak sendiri hamba seks, rakam guna handphone pastu jual kat kawan, ni sampai sumbat lobak dalam kemaluan anak. Lobak tu makanan, tempatnya di mulut, bukan tempat lain, lahanat sungguh! Harap pihak berkuasa mengambil tindakan dan menjatuhkan hukuman sewajarnya. Ini bukan kes pertama, sebelum2 ni dah banyak sangat kes harapkan pegar, pegar makan padi ni. Sepatutnya bapa menjadi pelindung kepada keluarga dan anak2nya, ini dia pula yang jadi setan. Anak2 yang begitu percaya pada bapa, setelah menjadi mangsa kerakusan bapanya sendiri pasti meninggalkan kesan trauma yang berpanjangan serta mengalami gangguan emosi seumur hidup.






Artikel berkaitan

Mohon juga pihak berkuasa menggubal undang2 yang lebih ketat kepada pesalah2 seks yang mencabul dan merogol anak sendiri seperti penjara 200 tahun ke, potong kote ke dan lain2 yang dirasakan wajar agar golongan2 pedo ni tak berani nak rogol anak sendiri.

Most child abuse is committed by the person a child trusts.





tags: bapa ayah rogol cabul kehormatan anak perempuan sendiri kandung tiri hamba seks seksual raba payudara kemaluan mangsa sumbat lobak carrot rakam aksi telefon bimbit jual kawan rakan derita penderaan fizikal mental trauma pesalah hukuman father daddy rape daughter child abuse pedo bear pedophile test

42 ulasan:

  1. Balasan
    1. bnyak sangat penyembah berhala........

      Padam
    2. ahmad, kata blog aku sampah. apesal ko sibuk datang? jelly?

      har har har

      Padam
    3. Abdul Hadi Awang4 Februari 2013 9:38 PG

      Kafir!

      Padam
  2. Balasan
    1. atau sumbat je ke dalam penjara kat negara afrika,biar kena liwat hari2 ngan pak itam nigeria sampai mampos......

      Padam
    2. ala, bagi je kat anwar ibrahim.....biar dia settlekan.........hehe.......

      Padam
    3. anwar dah tua kot~ hahaha~

      Padam
  3. bodoh anjing! mase bace bnda ni ptg sumpah rase nk memaki! ape la budak2 pon korg bt cm tu..jahanam!! sialan! bodoh xabes!

    BalasPadam
    Balasan
    1. jeles la tu x dpat main budak perempuan.....hehe..........

      Padam
    2. Merancap lagi bagus lah...

      Padam
  4. fikir dengan hati yang terbuka, dengan keinginan mencari kebenaran, di mana silapnya?

    bukan dengan mencari salah orang yang hanya membuatkan diri rasa tak perlu buat apa-apa, diri tak perlu menyumbang apa-apa, tak perlu usaha apa-apa...

    fikir dengan jujur...

    cabaran semakin besar, kita pula semakin jauh daripada agama... cabaran media tanpa sempadan, kita pula mengejar kemewahan, dakwah tak dijalankan, kurang sekali hadir ke masjid, macam mana keimanan nak bertambah? macam mana hati tak rosak?

    siapa yang bodoh? selesaikah dengan hanya hukuman sedang kita masih di takuk lama? apa usaha kita?

    fikir-fikirkan lah...

    insya Allah

    BalasPadam
    Balasan
    1. mendalam betul..ibarat telaga tak berdasar..keep diggin'.

      Padam
  5. tak takut kat Allah Taala langsung ka depa ni? banyak sgt makan benda haram kot hati pun dh jadi gelap dan kotor sgt... apa ingat hidup kat dunia ni forever ka? tak tau ka apa balasan yg depa bakal kena bila masuk kubur nnt? takyah nak tunggu sampai kiamat la, masuk kubur je dah teruk kena siksa dah... tak takut ka? bawak2 la bertaubat dan brenti buat benda2 gilababi mcm tu selagi masih hidup, kang nnt dlm kubur nyesal pun tak guna...

    sedih la aku setiap kali dengar/baca news mcm ni, berat mata memandang berat lagi bahu mangsa memikul... ya Allah kuatkanlah semangat mangsa2 itu utk meneruskan kehidupan mereka, bebaskanlah jiwa mereka dari belenggu penganiaya mereka sebelum ini, amin

    BalasPadam
  6. masa kecik2 dulu.. aku manja dgn bapa aku.. sampaila bapa aku hilang pertimbangan.. bapa aku raba2 aku.. bila aku taknak, bapa aku bagi upah. budak2 bila dapat duit. suka lah! tapi bapa aku tak pernah la rogol aku.. just raba2 aku je. sampai la mak aku rasa tak sedap hati dan terkantoi dengan mak aku. mak aku marah giler2 kat bapa aku. ugut nak masukkan dlm penjara. then mak aku marah aku, kenapa layan bapa? nak join masuk penjara jugak ke.. nak gelapkan masa depan ke?? start drpd tu, bila bapa aku nak raba2 aku, aku mesti jerit kuat2. then bapa aku jadi takut. aku x nak mak aku marah, aku x nak bapa aku n aku2 masuk lokap. aku taknak gelapkan masa depan aku.. time balik sekolah, bapa aku pernah tgu aku belakang pintu, aku terkejut terus aku lari keluar rumah dgn tak tukar baju sekolahnya sampai mak aku balik. mak aku faham terus mak aku suruh aku tukar baju then mcm biasa, bapa aku kena basuh la lg dgn mak aku. hahaha. memalam aku tidur kunci pintu, tiba2 elok bapa aku ada kat sebelah, eh mcm mane dia masuk ni?? aku terus tendang bapa aku kuat2. fuh! tapi aku tak dirogol lah. after beberapa bulan, bila bapa aku tgk aku dah liat, dah tak manja, tp bila bapa aku bg duit lebih still ambik jgk la :p tp nak dpt raba2 mmg sorry la dah! then bapa aku pun dah makin slow dan akhirnya stop.. dah tak ganggu hidup aku lagi dah.

    start aku masuk matrik, aku akan salam dan cium tangan mak aku. sampailah beberapa kali, akhirnya bapa aku tegur "aik salam mak je ke?" aku terus rasa terharu dan nak menangis.. aku sygkan bapa aku sgt2, tp aku segan dgn kisah lampau antara aku dan dia.. itulah kali pertama aku salam dan cium tgn bapa aku dgn hati yang betul2 ikhlas :(

    skrg aku dah besar.. dah jadi bini orang.. aku sayang sangat kat bapa aku.. walaupun teruk mane dia buat kat aku dulu, aku dah boleh maafkan dia.. aku tak mau kehilangan mak dan pak aku... tanpa bapa aku, aku takkan dapat lanjutkan pelajaran dan kerja bagus mcm skrg ni. dan bapa aku jgk yg mewalikan aku time aku kawen dulu.. aku bersyukur sgt yang mak aku memberikan bapa aku peluang utk berubah. Alhamdulillah Ya Allah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Satu kisah tauladan. Moga saudari sekeluarga dirahmati dan dilindungi dari perkara buruk.

      Padam
    2. cerita lucah melayu mana plak ko copypaste ni???

      Padam
  7. noob, aku sayang ko sorang je.....aku janji x kan cari awex lain.......kawin la dengan aku........ko akan bahagia..........nanti klau kita dah anak, aku janji akan jaga anak kita baik2.....hehe.......

    BalasPadam
  8. tapi aku ada anak saudara perempuan yg comel dan manja......umur baru 5 tahun.........selalu tidur ngan aku.....suka main ngan aku.........kadang mandi ngan aku.......memang aku terfikir jgak nak buat 'sesuatu'.....tapi aku sanggup.....terpaksa la aku fap sorang2 je......hehe.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulis ayat pun boleh salah, siap betulkan balik tu. ko tulis apa pun orang lain semua bukannya peduli pun, tak payah kisah2 nak betul2kan ayat. tula lain kali sebelum nak tulis apa2 fikir dahulu sebelum tulis, dan sila tulis guna otak bukan kepala lutut.

      Padam
  9. seperti PON ckp dulu tahun semakin kedepan tapi minda manusia semakin kebelakang....

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan minda tapi moral dan kemanusiaan semakin mundur

      Padam
  10. Baru nak cakap selalunya bila ada kes Haruan makan anak ni melibatkan gejala Pedophiles.

    pedophiles je bernafsu tengok kanak2,so kes2 ni jadi bila ada sasaran mudah..so si pengidap pedophiles ni dulu tak ada target mudah plus takut nak bertindak...and then bila dah kahwin..dia dah ada target..siapa lagi kalau bukan anaknya..hasrat yang membuak2 selama ini nak Fapfapfap budak kecil akhirnya terhidang depan mata..terus zaapppppp!!!!!!!!!!!

    Apa punya nafsu,pantat budak kecil pun boleh sanggap..ni kalau kat IRAN dah tergantung atas langit dengan tali Kren.

    BalasPadam
  11. aku sokong hukum hudud 100%. dan aku harap semua bapa yg perangai mcm binatang pendek umur + masuk kubur awal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. x elok doakan bapa sendiri macam tu.....x masuk syurga nanti......

      Padam
  12. kalau diturutkan nafsu, segalanya lingkup. hati-hati lah, jangan dengar bisikkan yang jahanam tu. korang yang meengawal nafsu bukan dikawalnya.

    BalasPadam
  13. orang kawin, dia pun mau kawin. tapi bekalan utk kawin zero! lagi teruk yg kawin tu mmg ada masalah jiwa@ sewel.

    pegangan hidup tunggang langgang mau bela anak org dan buat anak sendiri. mana tak jadi benda2 pelik mcm ni.

    lelaki, byk kan belajar dan amal ilmu agama. jgn sombong bajet tau semua. ni mana2 kelas agama semua wanita jadi majoriti. x kemana pun ego tu kalau belajar agama wpun mula dari asas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sbb tu la hukum berkawin ni ada 5.. wajib, harus, haram, sunat dan makruh.. tak semua orang wajib berkahwin, dan sbb itu la kahwin ni tak termasuk dalam rukun islam.. orang yg ada masalah mental mcm pedophiles dan pendera tu termasuk dalam golongan HARAM berkahwin, sbb dia ada niat buruk terhadap bakal isteri dan anak sekiranya berkahwin.

      Padam
  14. terdedah sangat ngn bende2 lucah.....pegi explore bagai bnde2 lucah...penyudahnya sendiri gersang..anak pon jadik mangsa.....zaman skang nih...dalam rumah pon x selamat....klau ade anak, x kire lelaki atau pompuan...mmg kne perhati n prihatin dgn setiap perubahan yg berlaku....nauzubillahminzalik, jauhkanlah aku dr perkara2 yg keji...amin..

    BalasPadam
  15. bagi hukuman lebih berat untuk lelaki2 setan ni ..

    BalasPadam
  16. ahmad tu memang gile eh? benda yg sepatut dibangkang, disokongnya. benda yg patut disokong, dibangkangnya.

    BalasPadam
  17. Kes haruan makan anak ni kdg2 patut tuding kat isteri tula..knp smpai suami die xpuas..dan maaf cakap, waktu 'buat anak' tu dulu mak ayah dia macam mana, smpai ayah bleh stim tngok anak sndiri.dalam Islam kan ada panduan berjimak yg sgt suci bersih, kalau 'buat anak' lepas tengok porn mmg takut2 jadi camtula, tok guru aku penah sebut gak, faktor mak ayah semayang atau x dlm tempoh sebelum kawen, selepas dan lepas dpt anak pon mencorak hubungan ibubapa dan anak. .kalau ikut fitrah yg suci seorang ayah TIDAK patutnya menjadi pelindung kpd anak2 dia.. Satu lg, dalam umah tu, syariat macam mana, depan kuarga yang lelaki jgnla pakai yg pendek2 dan ketat2..itu adab...si ibu patut didik anak prmpuan dr kecik lg pakaian yg boleh dipakai depan kuarga apatah lg luar rumah..tp kalau mak pun lebih kurang je, memang jenis xreti jaga syariat, xpelikla rumah boleh jadi porak peranda sampai berlaku haruan makan anak..sedih!

    -sue-

    BalasPadam
  18. *lupakan pkataan tidak tu....hehe

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...