Iklan Leaderboard

Selasa, 4 Oktober 2016

4 Membongkar penipuan itu perbuatan hasad dengki

Tahukah anda, pada zaman sekarang, membongkar suatu penipuan itu kini disifatkan sebagai satu perbuatan hina yang penuh hasad dengki semata-mata untuk menjatuhkan orang Melayu. Selepas ini kalau tahu suatu penipuan, tutup mata sahaja dan teruskan menjilat ramai-ramai ya. Biar kita menipu dan sanggup ditipu asalkan berjaya, kan?

Kah kah kah!


Setiap kali dibongkar suatu kes penipuan, dikatanya kita hasad dengki, cemburu dengan kejayaan orang lain, suka menjatuhkan sesama bangsa dan tak boleh tengok bangsa sendiri berjaya. Macai berkokok-kokok mempertahankan yang batil, namun bila penipuan dah terkantoi dan sendiri mengalami kerugian, mereka pun membisu kelu seribu bahasa.

Malas nak cerita banyak... banyak dah artikel kat Buasir Otak ni pasal penipuan dan scam, tinggal nak baca je:

Tu baru cerita penipuan yang melibatkan bisnes, produk dan duit. Penipuan politik tak payah cerita lah. Memang kita suka menipu dan ditipu, dari dulu, kini dan selamanya...

Kah kah kah!


P/S: Jangan lupa untuk menyokong kami dengan membeli buku Buasir Otak: The Komik. Klik pada gambar di bawah untuk melihat preview komik. Untuk membeli boleh hubungi kami melalui:

Email: princeofnoob[at]gmail[dot]com
PM Facebook: https://www.facebook.com/prince.nub 
Whatsapp/SMS agen kami: SangKancil - 013-9313541

Buasir Otak: The Komik




tags: membongkar penipuan perbuatan hasad dengki jeles cemburu phd jatuh bangsa kaum sendiri macam yahudi

4 ulasan:

  1. Balasan
    1. "Kah kah kah"..lain mcm jee ko ketawa noob..seolah2 tertawakan DR AZIZAN..ko mcm seronok tgk kejatuhan DR AZIZAN..DennoutantER komen bajet admin jee..yg lain takkn skOOdeng jee..sampai esok tersadaii post nii..heii plain83 apasal komen takmau siar..bajet gud2 jee ko nii..

      Padam
  2. Dunia akhir zaman..yg betul dipandamg salah..yamg slah dipandamg betul..

    BalasPadam
  3. Sama mcm kes uber...sbb uber/grab buat lebih baik n mesra pengguna, org taxi biasa mengamuk dgn alasan kacau periuk nasi org tp padahal mengcekik darah no 1

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...