Iklan Leaderboard

Selasa, 8 Mei 2012

6 Belum ada jodoh


Link

Selebihnya mungkin LBGT , mempunyai penyakit venereal (BACA : Penyakit Kelamin termasuk HIV), sibuk hisap dadah dan apa-apa alasan yang logik di pemikiran anda.
 


6 ulasan:

  1. yg masalah kewangan tu sy setuju!

    BalasPadam
    Balasan
    1. masalah kewangan biasanya disebabkan adat melayu, mak bapak sebelah perempuan mintak hantaran mas kahwin sampai belas2 ribu, tu belum kira kenduri kendara dgn photoshoot la apa la... padahal org lelaki tu kerja kerani bank cabok je... kalau semua ikut ajaran islam yg sebenar, kahwin itu mudah, takde la nak bagi alasan2 masalah kewangan tu

      Padam
  2. Bukan masalah kewangan, tapi perasaan hati tu xpandai nak pk dgan baik, tu yg jadi problem tu.

    BalasPadam
  3. dah tiba masa untuk mak mapak pikir balik relevan x adat yg menyusahkan ni. x semua adat kita kena ikut. x perlu lagi nk pakai pepatah bodoh org melayu ni, BIAR MATI ANAK JANGAN MATI ADAT. hahaha. aku pun melayu tp aku langgar je mana adat yg aku rasa x kene. hukum agama jgn cabar la, mmg aku langgar balik org tu

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...