Iklan Leaderboard

Sabtu, 12 Mei 2012

17 my arMpit s0 sexy..

"This is crazy, I love this!” itu komen seorang gadis berusia 28tahun, Emer O'Toole pelajar dari Dublin. 18bulan! 18bulan tak mencukur bulu badan. Bangga dia ni memiliki bulu ketiak, siap pamer kat TV lak tu.


Hip..hip.. Hair-ray..









Don't you smell?I smell exactly the same as I did before – a bit like soap after showering, and a bit like Christmas cake first thing in the morning.

Sumber: The Sun


p/s: agak-agak "dibahagian lain" camne la rupe nyeee.. Hutan Amazon..

17 ulasan:

  1. kebabian apakah ini??? geli geleman sial. gua ok kat perempuan yg tak shave bulu ketiak, selagi dia tak tayang2 kat orang. dan gua prefer shaved cat

    BalasPadam
  2. eeewwwww......geli sungguh!!! bende tu pun blh jd hot??? ewwwwww......tlg la...

    BalasPadam
  3. ni hippies moden kot? hahahah

    BalasPadam
  4. chrismast cake??? pergghhhh..
    terboikk pompuan ni..
    rare!

    BalasPadam
  5. dan ia bakal trending lepas ni. percaya la cakap aku.

    BalasPadam
  6. Sbg lelaki mmg x bole terima la bnde ni....klu smpan kat tmpt len tu bole la dimaafkan lagi kan...kan....hehehe....

    BalasPadam
  7. bulu kaki norm la lg kut tp ni bulu keti?? adehhhh dh knp~~~ laki punya keti pun sy suka yg clean apatah lg keti perempuan~

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau bulu jembut penuh semak samun hutan belantara apa cerit??? selera kaa?

      Padam
  8. Rasa macam nak pitam tgk... Hahaha..

    BalasPadam
  9. ini ..ini.. ini adalah kebabian

    BalasPadam
  10. Awek tok nang taste Nehal..jilat bulu ketiak ckit..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...