Iklan Leaderboard

Khamis, 10 Mei 2012

20 Tolong jangan jadi isteri sundal

Sebelum2 ni ada post yg aku buat pasal realiti lelaki perempuan, suami isteri di Malaysia ni... Tapi kisah Jimmy Shanley ni telah menghilangkan sabar aku. Aku memang berbulu betul kalau dengar kisah2 isteri curang ni. KALAU BETUL apa yg didakwa oleh Jimmy pasal SMS bini dia tu di mahkamah (baca sendiri berita penuh kat Sinar Harian)... aku memang nak cakap...



Lu memang SIAL lah perempuan SUNDAL! Kalau rasa diri tu sundal, tak payah la susah2 nak kahwin. Lu ingat perkahwinan ni sesuatu yg HINA ke? Lu ingat dosa curang dan derhaka pada suami tu KECIK ke??? Lu tahu tak lu punya rahim tu hak suami lu dan hanya boleh terima air mani suami lu, bukan air mani kotor lelaki lain. Lu punya mak bapak takde ajar lu agama ke? Kitab mana lu rujuk? Si bangsat penderma sperma kat lu tu ke yg menjamin lu masuk syurga? Tahu tak berapa ramai lelaki baik dan bujang yang mendambakan seorang isteri yg solehah dan taat, anak2 sendiri, sebuah keluarga bahagia... tapi lu pulak lepas kahwin senang2 CURANG dgn suami lu dan buat anak haram dgn jantan lain? Muka cantik tu SIA-SIA kalau hati penuh dengan NANAH yg membusuk!


Maki hamun ini ditujukan bukan pada dia sahaja, tapi semua spesies betina2 sundal yg selalu keluar cerita kat Harian Metro serta jantan2 bangsat yg memperdaya dan berskandal dgn bini2 orang ni, seperti Md Zan Durany. Aku harap aku tak terbaca lagi kisah2 macam ni. Terbakar sial!

Harap2 pembaca wanita Buasir Otak ni baik2 belaka... takde yg berperangai shaiton macam ni. Aku harap juga PAS usulkan undang2 HUDUD di parlimen dan disokong oleh ahli parlimen yg beragama Islam tak kira yg di dalam kem UMNO atau PKR.


tags: jimmy shanley norjahan shah saleh cerai isteri nursuhaila eliani suhaimy dakwa sms mengandung anak luar nikah haram buang mampus ada aku kisah mungkir janji judi cuti hilang 16 hari china tanpa izin curang sundal jalang main kayu tiga tampar ugut gugur zina khalwat mahkamah rendah syariah peguam syarie mohd noor aizan mohd idrus hakim saharusin selamat

20 ulasan:

  1. Fuh! kena org2 mcm buasir otak ni jgk msuk parlimen..

    BalasPadam
  2. bertaubat la kalu betul cite nyer

    BalasPadam
  3. konfem ker?
    dah buat dna test kat anak yg lahir tu?

    BalasPadam
  4. Pembangkang akan kata, ni semua salah UMNO, SB bagai..

    BalasPadam
  5. kalau berpandukan berita tu, Jimmy baca SMS yg isteri dia hantar kat dia pada hakim. betul tak betul anak dia tu anak haram dgn org lain Wallahualam... tapi apabila seorang isteri mengeluarkan ayat yg begitu kurang hajar kepada suami sendiri pun aku dah tak boleh terima.

    kalau bukan kerana kes jimmy ni pun, kat harian metro, kosmo kat ruangan mahkamah tu berapa byk kes suami isteri curang berlaku kat malaysia ni? kalau ye pun nak berskandal dgn org lain, jgn buat selagi status suami atau isteri tu masih melekat kat dahi. tunggu sampai status tu jadi duda atau janda, lepas tu nak pergi la bercinta dgn org lain bagai nak rak pun takde org peduli...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Biasa la tu orang dah meluat macam2 la dia kata.. :)
      lebih baik tingalkan dia dengan aman..

      Padam
  6. Sebenarnya harian metro punya version lain.sinar harian ni samada wartawan dia dgr prosiding separuh atau sengaja nak sensasikan cerita.Suhaila hantar sms tu sebab dia marahkan jimmy.saja provoke.anak tu bkn anak haram pun.anak jimmy lah.tp marah punya pasal tu yg terkeluar perkataan anak haram tu.Wartawan patut berhati hati petik berita,nak sensasikan citer langsung kelirukan pembaca dan mengundang fitnah.Couple ni pun satu,mohonlah buat prosiding tertutup.mcm sengaja nak bukak aib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mohon faham tak sensasi tak boleh jual. itu prinsip surat khabar. kita pembaca sedia maklum. wajib untuk kaji selidik. anyway, thanks for the multi-side views.

      Padam
    2. kalau buat tertutup, bukan artis la namanya. lulz

      Padam
    3. oh bagus jugak pengomen-pengomen disini. malaysia amat memerlukan orang yang berhati2 apabila membaca sesuatu pandangan/kenyataan.

      Padam
  7. Jimmy ni pun satu jugak...kalau bini tu dah tak nak, boleh belah lah. Berlambak kat luar sana perempuan yang lebih baik dan lebih cantik. Pilih je. Kalau bini tu dah tak nak, maknanya kan Allah nak ganti yang lebih baik. Pilihlah isteri yang baik agamanya, rupa parasnya, hartanya dan keturunannya. Kalau tak dapat 4 syarat tu, pilih lah yang baik agamanya, insyaAllah bahagia dunia akhirat. Tutup je kes tu, buat malu je.

    BalasPadam
  8. kdg2 ase cam jimmy y dayuz,,but smtime bce statement isteri dia,tgk cam isteri dia y wat hal..
    tah laa...
    tak tw ne satu betul...
    satu ari t allah akan tunjuk kan mne y betul ne y salah

    BalasPadam
  9. mula2 sye mmng marah kat jimmy psl kes dia pukul bini dia , tpi biler kuar citer camni ..ntah ekk, x tau sape betul & sape salah...lantak diorglahh..chill:D

    BalasPadam
  10. ntah..dari dulu ag aku rasa maybe bini die ni yg prob..kuat enjoy.ntah la..xleh nak ckp kat orang...n xleh nak dgr ckp2 org

    BalasPadam
  11. itu lah dasar pompuan jahat dan tak takut pada Allah....sentiasa saja terasa gatal kat celah kangkangnya...

    BalasPadam
  12. Uhh.. dasyat. Mintak jauh segala 'penyakit' mcm ni dari aku.. takut2..

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...