Rabu, 12 Disember 2012

92 Mengetahui kebenaran itu ada harganya

Buku biografi isteri kepada Yang Amat Berhormat Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak iaitu Datin Paduka Seri Rosmah Mansor setebal 164 muka surat bakal diterbitkan dengan harga RM150 yang dilihat mampu dimiliki semua rakyat Malaysia, pelajar universiti khususnya yang menerima bantuan Baucar Buku 1Malaysia sebanyak RM250 tiada alasan lagi untuk tidak memiliki buku ini kerana dalam buku ini mengandungi pelbagai bacaan berilmiah seperti pengalaman dan perjalanan hidup beliau sejak zaman kanak-kanak hingga perjuangannya pada masa ini dan yang paling penting, ia akan menjawab segala kontroversi, tohmahan dan fitnah kepada beliau. Lagi berita di Sinar Harian.


Ya, dengan RM150 sahaja anda bakal mengetahui sendiri kebenaran yang selama ini menghantui diri anda mengenai Datin Paduka Seri Rosmah Mansor. Mungkinkah di dalam buku ini akan terjawabnya isu2 kontroversi yang melanda diri beliau sebelum2 ini seperti:
  •  Kontroversi video Rosmah perempuan puaka?

Ya aku harap aku akan dapat segala2 jawapannya lepas membeli buku RM150 ini yang bagi aku tersangat sangat berbaloi-baloi. Tak sangka segala macam kontroversi Rosmah Mansor ni boleh digunakan sebagai bahan untuk dijadikan buku dan dijual pada orang ramai. Ini sangat GENIUS. Korang pun tak seharusnya melepaskan peluang membeli buku ini untuk melengkapkan koleksi berharga buku korang, kerana ia mungkin akan dinobatkan sebagai Book of The Years dan mencipta rekod jualan buku terbanyak di dalam Malaysia Book of Records.

Kalau aku dah beli nanti, jangan harap aku nak bagi orang lain pinjam atau cerita kat orang lain. Gila kau aku kena bayar RM150 untuk tahu cerita dia, takkan aku nak cerita kat orang lain free2 je. Nak tahu beli sendiri, jangan download PDF atau beli yang fotostat, beli yang original ya, sama2 kita membantu dan meningkatkan martabat karya dan buku tempatan. 




tags: sultan pahang sultan ahmad shah sultanah kalsom lancar buku biografi rosmah mansor bakal terbit jawab fitnah kontroversi isu semasa tohmahan isteri perdana menteri najib razak video perempuan puaka permata negara cincin 24 juta festival fesyen islam islamic fashion festival anugerah universiti luar negara curtin university stevens institute technology kahwin farid ismeth emir iklan biaya ngo akhbar new york times flom first lady of malaysia division jpm pembunuhan altantuya malaysia book of records mbr gila bodek tak ingat macam tahi

92 ulasan:

  1. duit RM250 tu lagi benilai beli pen kalerkaler & kertas A4 taw! hahaha

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Bhai Noob...

      Hehehe... Gua rasa aaaa... inilah bukunya yang akan jadi pujaan ramai di mana-mana Buku Jalanan... hehehe...

      Padam
  3. tak beli kot,, rasa macam tak berbaloi. bukannya nak tau pun jawapan segala kontroversi tuh,, setakat ni la. ni masa depan tak tau la lagi,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko kena beli jugak.. kang myesal seumo idop klu xbeli

      Padam
    2. menyesal apanya? x berbaloi langsung....buang duit je.....

      Padam
    3. tolong lah beli nanti suruh abg jib tolong masuk duit dlm akaun kau yer....tinggalkan no akaun........

      Padam
  4. Inilah Mahakarya Agung yang bisa memberi pencerahan minda dan memandaikan bangsa yang menyantuni kejujuran. Beliau merupakan seorang tokoh yang perlu diteladani semua wanita. Buku ini amat sesuai dijadikan hadiah harijadi atau hantaran untuk yang tersayang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mahakarya agung? puihhh..

      Padam
    2. pencacai bik mama detected

      Padam
    3. saya setuju dengan anda,peng-Anti rosmah gi mampus! wekekeke

      Rosmah adalah wanita teladan! wekekee xD

      Padam
    4. Hai Len,tarik idung cikit wekeke :P

      Padam
    5. ada gambar bogel rosmah ke dlm buku tu.....kalau ada nak beli

      Padam
  5. semahal buku steve jobs
    buku Tun Mahathir pon tak semahal ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Steve job tu sape nak dibandingkan dengan Rosmah?walaupun dikutuk dengan hebat Rosmah Mansur tetap cool dengan rambutnya yang RARE tu..wekekeke :P

      Padam
    2. yea susah nak maintain rambut tu
      hanya isteri2 PM je ada rambut amcam tu kan
      mungkin orang akan beli sebab admire rambut dia

      Padam
  6. akhirnya terdedah juga kisah sebenar yg menunjukkan bahawa rosmah itu seorang yg sngt baik dan solehah serta menjadi cntoh kepada anak2 kecil agar menabung sejak dari kecil supaya dapat memberi barang kemas bernilai jutaan ringgit.juga didedahkan rahsia penjagaan rambut yg tepat agar sentiasa kukuh 24jam serta tips2 mendapat penganugerahan dari universiti luar negara tanpa perlu belajar pndai2 dan mendapat pelbagai anugerah antarabangsa dan dalam negara dengan hanya menari ala-ala bollywood.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dan dlm buku ini juga didedahkan tips mcm mana utk menjadi queen control yg berhemah ... teknik2 menari ala2 lagu anak kampung dan teknik melunakkan suara ketika berkaraoke.

      yg lebih penting didedahkan juga tips2 utk menaikkan + memaintainkan bentuk badan supaya sentiasa di sayangi suami.

      Padam
    2. juga diselitkan dengan kaedah penjagaan kening yg mantap dan rapi agar kelihatan keras seperti palsu walaupun sebenarnya natural. Beliau juga akan mendedahkan rahsia latihan vokal mantap beliau terutama apabila menyanyi lagu k-pop.turut disertakan dengan nasihat dan langkah2 untuk menjadi isteri yg bekuasa dan menundukkan si suami hanya dengan jelingan biasa dan menyebabkan suami takut sehingga menjadi menteri pembangunan wanita dan keluarga.ikuti kejayaan demi kejayaan yg dikecapi Rosmah.siapa tahu,dengan pelaburan RM150 anda,mampu menjadi cincin 24 juta pada masa akan datang.

      Padam
    3. Ko macam dah baca je
      Ada tips tak buat isteri2 yang gemuk supaya menundukan/disayangi suami?

      Padam
    4. uih,mestilah ada.semua ada.kau kena ingat,rosmah tu perempuan no.1 malaysia.segala tips dan panduan2 untuk mencapai kehidupan sempurna sepertinya diselitkan dalam buku tu.kau nak resepi masakan pun de.tips bisnes,study,seni pertahankan diri..semua ada.najib cakap,buku tu bagus..mampu menjadikan perempuan lain sehandal isterinya.

      Padam
  7. Slm

    sepatutnya buku ni diberi secara free seperti mana buku2 tranformasi najib. dan lebih utama sekali buku ni sepatutnya di beli oleh pencacai PR. oleh kerana ramai yg menyampah dgn bik mama ramalan aku buku ni takkan laris melainkan diberi percuma di sekolah dan universiti termasuk pencancai BN.

    buku ni bg aku ibarat indah khabar dari rupa. kalo bg aku free pun aku takkan baca. baik baca sirah nabi dari baca buku ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rugi tak baca,Rugi kau hidup di dunia tanpa membaca buku rosmah wekekeke xD

      Padam
  8. sy suka buku tun mahathir.. dah beli pun :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. so anda kena beli buku rosmah untuk melengkapkan koleksi wekekeke

      Padam
  9. Hahaha yeahp, pandai betul orang tu buat duit ;D

    BalasPadam
  10. uih nanti dapat duit Br1m aku nak beli lah buku Rosmah ni.

    kepada anti rosmah dan pesimis2 di luar sana kalau tak nak beli jangan nyibuk wokey.. wekekeke

    Hidup Rosmah!

    P/S - peminat rambut rosmah! RARE sial rambut dia wekekeke :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. kami dari kelab peminat ketiak rosmah yg diketuai oleh chong wei,menjemput tuan2 dan puan2 dari kelab peminat anggota badan rosmah untuk hadir ke jamuan di Hotel Midah pukul 8 mlm ni.

      Padam
  11. Kebetulan? Hahahah. RM150.
    Hari tu dekat MPH ada bagi buku Najib...free.
    Tunggu sebulan dua..Insya Allah free.
    Kalau tak free...kita freekan.
    Suami PM, gunalah RTM1,RTM2..
    Free pun free tak payah orang bayar.
    Rais Yatim pasti setuju.

    Buku tu..
    Dia nak jawab fitnah.
    Tapi kita yang kena keluarkan RM150 pulak?

    Tolong PDF dan Torrentkan buku itu!
    Kemudian ramai2 download.
    Dah habis download...jangan bukak file tu. Pilih file tu...kemudian,

    Tekan SHIFT + DELETE.

    credit to : Cursingmalay.blogspot

    BalasPadam
  12. kak mah dah terlebih2 pulak power...laki dah lama telornyer direbus buat ulam... sekarang nak pegang lak telor rajagopal...kene cepat2 tendang kak mah...klau tak habis semua telor2 kat malaysia disapu...sapu malaysia...

    BalasPadam
  13. Buku tu sure ke mengandungi kebenaran, dan bukan alasan yg direka cipta? aku tggu member aku beli je la kot, pstu pinjam utk dibelek2 beberapa minit...tak berbaloi kot nak buat koleksi kalo sekadar alasan yg direka utk menjawab tohmahan ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak direka cipta la awak.Rosmah tak akan buat mcm tu,dia...dia..dia...jujurrrrrr sangattt.

      Padam
    2. ini adalah masterpiece... sia2 idop kat dunia ni kalau xbeli

      Padam
  14. noob buat cita psal tv3 suku dan mazidul kantoi pasal AES...punya la sial anjing2 tv3 dan sekutu..semata2 nak memenuhi kantong poket peniaga2 kroni..jijik aku tgk...sial laa!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. org atas bayaq dia mahai tu.senang la kalau cmtu,buat lakonan sesuka ati,tayang kat penonton pastu buat seperti wawancara live.

      Padam
  15. Noob buat la cerota kebanganan tv3 pasal lynas. Isunya bahan buangan dari lynas yg bahaya dan dipersoalkan mana nak buang semua tu dan juga bahaya radioaktif kpd manusia setelah bahan itu diproses. Bukannya bahan mentah yang belum diproses.

    Isu ini telah di-spin oleh tv3 cakap tak bahaya dan tak radioaktif.masalahnya ianya belum diproses,setelah diproses bekum tunjuk lagi. Terasa bodoh je kena main dgn berita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana ko tau benda tu bahaya? ko dah test belum? ke ko dengar amoi2 dap cakap benda tu bahaya, ko pun terus percaya bulat2?

      aku xnak komen banyak pasal benda ni....cuma nasihat aku, banyakkan belajar tentang bahan2 ni....dan jgan lupa, tengok sendiri operasi lynas tu....jangan main percaya je.....

      btw, aku bkan nak backup lynas....

      Padam
    2. hoi ahmad ahlul/pencacai bn..mana ko tau benda tu x bahaya?efek bahaya benda tu bukan serta merta boleh nmpak,banyakkan belajar tentang kimia bahan galian serta unsur2 bahan radioaktif..stengah bahan2 galian tu mmg tak patut dikorek keluar dan spatutnya dibiarkan saja terkebumi diam2..jgn setakat belajar kimia bukan organik dan organik sikit je dah melalak mcm dah banyak belajar sgt..unsur radioaktif bukan stakat uranium je ye wahai ahlul/pencacai bn..gi belajar lagi...

      Padam
    3. haha...pencacai pr logik-asal x setuju dengan dorang je otomatik terus jadi bn/umno......

      bhai....aku bkan pencacai bn/umno...cuma pada pemikiran aku, yang baik kerajaan lakukan, kita sokong....yg xbaik, kita bantah secara aman....bukan kerajaan bn je, tapi kerajaan pr jugak...jgan main ikut je macam lembu..tuhan dah kurniakan otak untuk berfikir.....gunakan lah sebaiknya........

      dan setiap benda ada baik buruknya.....buruk2 pun ada hikmah disebaliknya....

      dan xperlu la aku buang masa nak bergaduh dengan lembu macam ko ni.....ikut la sangat politik ko tu....ayat2 aku xkan mampu buat lembu macam ko ni berubah fikiran....malas aku nak layan lembu2 politik macam ko ni....

      oh, lagi satu, dripada komen ko ni, rasanya ko patut belajar bnyak lagi pasal bahan radioaktif....

      Padam
    4. ada seorang lagi yg suka melembukan org lain selain zack.dah boleh geng dah tu.

      ~ grab popcorn nyum nyum

      Padam
    5. aku rasa komen anon 8.51pg ni jauh lebih pandai dari si zack wannabe ni, sape yg lembu sebenarnya kat sini? hahaha...

      Padam
    6. 1-anon 1041 adalah anon 0851. up diri sendiri....puih....

      2-aku bkan zack wannabe...aku x kenal pun zack tu....aku org bru dsini...

      3-lembu adalah mereka yg mengikuti sesuatu parti politik secara membabi buta.....suruh makan taik pun makan jugak.....

      Padam
    7. salah,lembu adalah seekor haiwan herbivor yang makan rumput,dan taik/najis tidak berada di dalam menu seekor lembu...mcm mane ni?sains level senang pon dah gagal,lagi nak sembang pasal kimia dan bahan beradioaktif?..keskeskes,dik cuti skolah x de gi memane ke dik?sunway lagoon ke,pantai merdeka ke ;p

      Padam
    8. Bahan radioaktif/beracun nih baik kita tak setuju dulu dah confirm baru la ok bukan apa karang dah kena radiasi macam kat bukit merah tu baru menyesal karang atau satu Malaysia kena radiasi kesihatan terjejas baru la nak menyesal pon tak guno..

      Kita kena kaji semua fakta selom buat keputusan setuju ke tak..

      Katanya bahan tu diimport dari Australia ke pahang dan lynas ada permit import

      Soalan
      - Kenapa tak buat kat australia je? sikit punya luas Australia tu kalau nak wat loji pemprosesan ni, kenapa pahang malaysia negara yang kecik ni?


      Menurut berita antara syarat lulus "TOLL" nih ialah mengurus dan melupus sisa kilang ke tempat asal iaitu keluar dari Malaysia?

      Soalan - kalau asalnya bahan ini dibawa dari australia dan Australia tidak membenarkan dihantar balik ke Australia kemana sisa ini dilupuskan? Malaysia juga?

      Siapa bakal jadi mangsa sisa radioaaktif sisa ini? belajar lah dari sejarah bukit Merah.. jadi la cerdin dan terima bulat2.. Bukit Merah dulu pon kerajaan kata selamat.. lepas penduduk bukit merah kena radioaktif jadi mutant sakit sana sini turun naik mahkamah baru la tutup..

      Padam
    9. Kat rumah si mangkuk2 yang menentang nadir bumi ni silakan lah segera membuang TV LCD,Laptop,XBOX,peti ais,Lampu dan segala yang berkaitan elektronik kerana kesemua barangan tersebut menggunakan NADIR BUMI.

      Pecinta alam lah konon...wakakakaka.. xD

      Sama macam geng2 boikot Mc Donald jugak dorang ni,cakap tak serupa bikin..

      Contoh kalau kita boikot..boikot dari A sampai Z..bukan ambil tengah2 je..

      Nak boikot Nadir Bumi..Boikot kesemua produk yang menggunakan nadir bumi.

      Nak boikot Israel,berhenti kerja dengan syarikat2 kapitalis yahudi yang beroperasi di Negara ini..Bukan setakat boikot MCD tetapi ko tetap kerja dengan syarikat2 yahudi yang lain..Nampak tak?

      Bangang!Itulah Melayu..Tahu terima maklumat dengan DISUAP je..bukan nak reti kaji sendiri..sebab tu yang banyak percaya cerita ILLUMINATI,Freemason,Cerita konpirasi,Tahyul,Bangang dalam berpolitik,Bla,Bla,Bla kerana Melayu mudah dibangangkan!

      Padam
    10. Zack aku nasihatkan ko baca kisah bukit merah apajadi kat mangsa
      memang laptop tv ada radiasi tetapi tak semerbahaya sisa buangan ni.

      banyakan membaca dan menkaji

      Padam
    11. Aku rasa orang Malaysia ni malas membaca bahkan paper macam di laporkan kat STAR Dumpsite Danger ni pon rasanya takda orang ambik kisah atau mungkin tak paham bahasa ingeris sepatah haram.

      So betul la kata Noob kebanyakan orang Malaysia ni tahu anguk yes aje.. terima duit.. tak membaca dan buat penyelidikan.

      So bedasarkan tabiat orang malaysia ni aku tak rasa buku Rosmah Mansor yang mahal ni akan cecah box office jualannya :)

      Padam
    12. ala, xpayah nak berdalihlah.....buang je la korang punya laptop, tv lcd, henpon dll......

      Padam
    13. Sudah la tu tak payah gaduh dengan budak2 kecik
      buang masa aje bagi mereka gula2 cukup la

      Padam
    14. Betul marilah kita buang tv talevision handphone yang dibuat dari rare earth ini tapi tahukan anda product ini hanya hasil dari sebahagian 17 componen rare earth ini..

      Bagaimana sisa dari 17 component Rare earth ini dibuang dibelakang rumah anda? Mungkin anda akan jadi Hulk atau Gren hornet atau munkin makhluk huduh atau mungkin cacat kekal lima enam tangan dan sebagainya.

      Mari baca dan faham What are RARE earth dan terjemahannya dalam BM Apakah logom bumi nadir ini

      Selamat membaca jangan gaduh2 dah semua buang semua yang beradioaktif mari kita hidup secara sihat...

      p/s: tgh menaip dengan lapisan protection radioaktif.

      Padam
    15. Dah kalau kau takut dengan bahan buangan 17 rare earth tu so kenalah boikot mangkuk jangan pakai langsung produk2 yang berkaitan NADIR BUMI kerana setiap penghasilan nadir bumi akan menghasilkan 17 bahan buangan radioaktif yang boleh menyebabkan kita menjadi Ninja Turtle!

      Nampak?Bias tak?Kita Bangga pakai Samsung Galaxy dan ipad segala dimasa yang sama kita mempersoalkan bahan buangan tu pula?Nampak tak bodohnya?

      Itu aku cakap nak boikot jangan nak ambil tengah je..Final product dari rare earth tu korang sanggup pula guna..Macam makananlah..Pergh sedapnya burger tu..bila dah makan dan jadi taik..sape nak taik tu??wakakaka

      Bangang!Nak boikot silalah boikot betul2 jangan jadi badut bodoh orang boikot kita pun nak boikot konon2nya takut jadi NINJA TURTLE...wakakakaka

      Padam
    16. Bodoh punya statement. mohon sisa lynas di buang dpn rumah si zack wanabe vangang ni. baru dia tau langit tu tinggi ke rendah kah kah kah.

      Yg paling penting sisa buangan yg membahayakan. bkn nadir bumi yg belum di proses.

      Byk kan membaca. jgn duk taksub sgt ngan bik mama.

      Padam
    17. ZACKIAHHH,dah basuh pinggan mangkuk kat sinki tu ke belom?mak suruh basuh dari tadi lagi tak gerak langsung dari komputer tu hah...mak humban jugak komputer tu dalam kolah air kang nnt,cepat basuh pinggan kat sinki tu!hishhh budak bertuah ni!

      Padam
    18. Kang aku cakap bodoh nak marah2 aku cakap bangsa anon ni bodoh..

      Wei bodoh pernah dengar tak ayat ni "Tiada buyer tiadalah supplier"..

      Ok ko cakap sisa buangan NADIR BUMI bahaya,So nak mengelakkan 17 bahan buangan nadir bumi tu..kita kena stopkan gunalah barangan berasaskan nadir bumi bagi mengelakkan sisa buangan dia terhasil tol tak?

      tak ada barangan berasaskan nadir bumi maka tak adalah 17 bahan radioaktif tu,Betul atau tidak cengkadak2 oii???

      Sekarang,Aku nak ko buang semua produk elektronik kat rumah ko bagi menunjukkan protes anti-sisa buangan RARE EARTH.

      in ur face!kan dah kena bangang..wekekeke

      Padam
    19. Tanpa Nama12 Disember 2012 5:33 PTG

      Hahah dia mana faham baca benda ni

      Orang Malaysia ni kebal2 kan mari kita dirikan kilang rare earth ni kat belakang rumah masing-masing..

      Padam
    20. Zack butthurt detected

      Dah ko sokong sgt lynas pekata zack wanabe ko wat rumah/ pondok depan lynas ni. Then ptg2 ko angkut letak sisa buangan buh depan umah ko wakakaka..

      Pastu sisa tu ko jual. manyak untung meehhh hahahaha.

      Padam
    21. Kalau nak sangat kilang ni dan buktikan ianya selamat kenapa tak tawarkan diri hidup dan tidur bersama sisa radioaktif ni??

      Selepas setahun buat la buku dan bukti bahawa lynass ini cukup selamat

      Ada berani?

      Apa beza tahap radiasi dari handphone/laptop/tv hasil rare earth berbanding radiasi terus sisa rare earth ni?

      Ada sesiapa boleh bagi pencerahan kat Zack ni? dari segi saintifik?

      Padam
  16. Korang pun satu g tgk tv tiga suku. dah berkurun tv ni diguna sbg alat BN utk membodohkan rakyat. korang pun sama tiga suku mcm tv tu jgk wakakaka.

    BalasPadam
  17. mahal nak mampus. apa kertasnya disadur emaskah?
    buku2 lain kebanyakan harga kurang RM40. Boleh beli 3-4 buah. lg puas baca.
    x pun, g big bad wolf sale. RM150 boleh bli selori buku hahahha

    BalasPadam
    Balasan
    1. cis berani ko persoalkan kewajaran harga buku ni. rosmah wanita agung kat malaysia ni. kenalah bayar harga yg mahal untuk dapatkan maklumat tentang beliau. satu lagi ko bodo ke apa? harga buku kat big bad wolf kebanyakannya rm 8-10. ada juga harga rm30 -40 ikut jenis buku. rm 150 boleh beli selori konon, nak menipu pun beragak la wei!!

      Padam
    2. selori mainan kot...hahahaha

      Padam
    3. Yasa rasa bedasarkan porpulariti ianya masih murah selepas diskaun
      Jika diukur dengan carian google buku ini boleh mencecah ribuan ringgit harganya..

      Tapi bedasarkan ilmiah berbaloi ke membelinya kalau nak gosip baik beli majalah URTV atau mangga :)

      Padam
  18. Balasan
    1. Buku semahal ini biasanya berada dalam "Red Spot" so belek dan baca dalam library aje la.

      Padam
    2. takpe,gi pacak depan pntu library utk tunggu bukak supaya tak berebut dgn org lain, jd dah dpt tu, dudukla kt library smpai tutup. kalo tak habis, sambung esok lak. melainkan ade org gi sembunyikan buku tu di rak buku yg lain.

      Padam
    3. camni lepak kat MPH lah... tak pun KINOKUNIYA... haha

      Padam
  19. klu lePAS PRU BN kalah buku ini akan menjadi salah satu faktor kekalahan,,,hahahah..

    BalasPadam
  20. mungkinkah akn ada tajuk - How To Create Beautiful Hair yg merujuk kpd rambut beliau utk dijadikan bahan rujukan kpd remaja2 yg minat gila dgn rambut rosmah..

    BalasPadam
  21. buku tu dah letak tajuk ke? tajuk ape?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu la...tertanya2 jugak tajuk buku ni apa...

      Padam
    2. tajuknye "Kecantikan Rosmah:Antara realiti dan Fantasi"

      Padam
    3. tajuk buku GADIS PUAKA.....

      Padam
    4. tajuk buku "Entiti Misteri:Rosmah"

      Padam
  22. tak minat aku ngan macek rosmah nye cite .. *nak menabung beli rumah ..hukhuk

    BalasPadam
  23. wlpun sya akn dpt baucer 250 tu, x trfikir dan x terlintas pn nk beli bku ni
    baik wat beli pen, kertas utk blaja.. hihihi

    BalasPadam
  24. tak mungkin aku beli,sbb makcik mah ni bukan dalam senarai org yang aku kagumi..

    kalau utk pencerahan tentang isu terlibat ngan diri dia sepatut free je. Ni siap letak harga bagai.. (dia tak sedar ke dia tak ramai ADMIRER).

    BalasPadam
  25. mohon semua orang jangan kutuk rosmah.beliaukan isteri kepada ulul amri kita, perdana menteri ds najib razak.harap kita semua sedar yg darjat kita semua tak sama dengan beliau.

    http://www.malaysiakini.com/news/215537

    BalasPadam
    Balasan
    1. Darjat rambut? darjat saiz badan, ke darjat queen kontrol kah3.

      setinggi2 darjat masuk dlm lubang kubor pakai kain putih berumah kan kotak bertiang dua.

      Yg membezakan cuma amalan. sedekah jariah dan anak soleh.

      Sama muhasabah dri.

      Wslm.

      Padam
    2. sebab darjat kite tak sama la aku taknak bazirkan duit titik peluh aku rm150 boleh buat makan sebulan utk beli buku rosmah. sehari makan lunch rm5. malam makan la roti.

      Padam
  26. saya tak dapat vaucher :( tak dapat la saya beli buku tentang isteri piem kesayangan saya ni..

    BalasPadam
  27. rasa2 ada potensi tak utk dijadikan buku teks sekolah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak mungkin sbb buku ni rated PL..hahaha

      Padam
  28. Berdasarkan ulasan, dapat dilihat ramai betul die hard fan rosmah.

    *aku yg merepek kali ke 3 kat blog ni.. (rasenye la,)

    BalasPadam
  29. Hello, Neat post. There's a problem with your site in internet explorer, could test this? IE nonetheless is the market leader and a good component to other people will leave out your fantastic writing due to this problem.

    my site thirsty

    BalasPadam
  30. It's really very complicated in this active life to listen news on Television, thus I only use web for that purpose, and obtain the latest news.

    my web-site ... top candidates of the week

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.