Iklan Leaderboard

Rabu, 22 Oktober 2014

22 Iklan promosi baju yang gagal dari segala sudut

Video berikut adalah iklan untuk mempromosikan baju t-shirt yang bagi aku gagal, gagal dari segala sudut dan bentuk. Design baju dengan tulisan ale uto itu sendiri adalah suatu kegagalan, meniru aksi ale uto dari awek Kelantan itu juga suatu kegagalan, menggabungkan kedua2nya sekali untuk mempromosikan baju t-shirt ale uto oleh seorang gadis muda dengan loghat utara juga adalah suatu kegagalan. Boleh kata, ia adalah promosi yang dari segala sudut.




Serius, tak tahu apa yang nak dibanggakan bila pakai baju yang ada tulisan mencarut tu. Macam juga yang kes sebelum ini ada pula design baju dengan tulisan "kote" dan "pelacur". Nak kata rasa cool, jauh sekali.





tags: awek kedah utara promosi iklan baju t-shirt tshirt design rekaan logo ale uto tiru awek kelantan stupid fail baju kote pelacur jantan joe flizzow inparliament

22 ulasan:

  1. Balasan
    1. http://blogserius.blogspot.com/2014/10/serius-trailer-filem-cikgu-suraya-filem.html

      Padam
  2. Kalo budak pompan ni taruk gambar puki kat baju dia, kan lebih bersopan. Ini taruk aleuto susah nak paham. Atau tulis saja "saya suka kepala butuh", pakai dan tayang2 kat orang ramai. Rasanya takder sapa peduli sangat pun.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Statement Ko mmg 1st beb... hahaha

      Padam
  3. bengong budak2 skg ni bergaya dgn t shirt

    BalasPadam
  4. Hahaha.tak sangka kepala butuh pun boleh jadi viral siap dibuat tshirt. Mohon buat pukimak dan burit skali.

    BalasPadam
  5. leps ni puak2 meleis ni promot kimak & nokhorom... memang bangsa dasar maling memalingan aja kejanya

    BalasPadam
  6. **tepuk dahi**
    Apa nak jadi dengan bangsa aku ni?...

    BalasPadam
  7. Cantik lah awek ale uto ni..

    BalasPadam
  8. Org kita mmg mcm 2..malas buat homework, main bedal je perkataan 2. Benda ni bukan sahaja kat perkataan, tp termasuk fesyen n politik..mane yg bunyi mcm sedap didengar main guna je tp x fhm maksud n agenda sebenar.

    BalasPadam
  9. kesian.. tu je nak komen
    wpun mgkin sekadar suka2 @ tagih perhatian
    aku pasti bila dah tua nanti mereka akan malu sendiri akibat perbuatan yg mereka lakukan sekarang
    kbai
    bai

    BalasPadam
  10. Sedihnya. Apa nak jadi dengan remaja sekarang. Cabaran betul buat ibubapa nak mendidik anak-anak zaman sekarang. Done follow u too. Nice blog btw :)

    BalasPadam
  11. kadang2 depa ni tak phm apa yg ditulis...hentam pakai ja..kena tgk2, teliti apa yg ditulis..nanti malu diri sendiri ja..

    BalasPadam
  12. Seriously konek pendek23 Oktober 2014 10:06 PG

    Ni x lain hanyalah nak mencapub. Dasar perempuan xcun

    BalasPadam
  13. awek kelate jugok chomey.....aallleeee..

    BalasPadam
  14. yang komen jangan la join sekaki. haha harap maklong

    BalasPadam
  15. kalau ada orang beli t shirt ale uto..dan dia paham baju tu mencarut dan dia sengaja menunjuk dengan bangga..admin buasir otak dapat saham sekali sebab tolong promosi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ntah la.xphm gak ngan si noob ni..sbb melayu nk jual baju cmtu pun nk free2 promote.elok yg xtau dah tau n brtmbh2 kot order
      Ilang akal ke noob

      Padam
  16. Awek : Kepala butuh
    Orang : woi..takde adab ke ha?mencarut je keje..huduh perangai

    awek : aleeee utooooo
    oOrang : alolo...tomeynye dia..geram pulak nengok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha.. geram nak alew utow lettew..

      Padam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...