Iklan Leaderboard

Selasa, 28 Oktober 2014

16 Rakyat hakim negara VS Penyokong mangsa liwat

Perhatian hari ini bertumpu ke Mahkamah Persekutuan di Putrajaya apabila perbicaraan dua hari rayuan Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap keputusan Mahkamah Rayuan pada bulan Mac 2014 lalu yang mendapatinya bersalah meliwat Saiful Bukhari Azlan dan dihukum penjara lima tahun bermula.

Sementara itu di luar perkarangan mahkamah, di sebelah geng2 rakyat hakim negara a.k.a penyokong DS Anwar Ibrahim:














Manakala di sebelah kem penyokong Saiful Bukhari pula...








Sejak bila pula Saiful Bukhari ni ada penyokong, siap berbilang kaum lagi? Dengan baju, mafla, poster print punya cantik tampal dengan manila kad, tak mungkin Saiful Bukhari keluar duit atau buat sendiri. Kalau Anwar tu aku faham la kalau ramai orang sokong dia sebab dia tu ahli politik dan pemimpin parti pembangkang, tapi Saiful Bukhari? Kalau ahli keluarga atau rakan2 yang datang menyokong dan bagi moral support aku boleh lagi faham, tapi ini entah sapa2.

Too obvious, just... too obvious.

Serious, apa point kau jadi penyokong dan peminat Saiful Bukhari sampai sanggup berdemo bawak sepanduk bagai untuk dia, melainkan kau tu memang musuh politik Anwar dan Pakatan Rakyat, ataupun datang kerana diupah dan dibayar. Lagipun aku tak rasa korang akan pakai baju yang ada gambar Saiful Bukhari buat jalan2.

Sementara itu di dalam mahkamah...


Kronologi dan laporan langsung perbicaraan di Malaysiakini - Hari Pertama | Hari Kedua.




tags: koleksi gambar penyokong anwar ibrahim hakim rakyat negara saiful bukhari seluar dalam spender air mani basuh rumah tunang ky jelly perbicaraan mahkamah kronologi lintas langsung kemaskini live update

16 ulasan:

  1. nampaknya lubang bontot saiful lebih berharga dari isu kenaikan kos hidup rakyat .. we fight for bontot till the end ..

    btw gua manusia, bkn robot, gundam or transformers ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alahai ngaku je la suka sama suka.

      Takkan keras koneknya DSAI kalau dia xsuka,
      Takkan bagi Saiful lubang duburnya kalau dia xsuka.

      Tak abes2 lagi selebriti seks Malaysia dua ekor ni.

      Padam
    2. Lain kali, nak meliwat guna kondom agar bukti tidak tertinggal dalam lubang bontot! Ptuih!

      Padam
  2. Jgn risau...outcome ttap same x kira dia masuk jail atau x. Kehidupan ttap diteruskn.

    X perlu jd macai x kira BN atau PR, nanti macai xkn dihargai langsung, maybe terus dilupakan. Sbb dlm dunia politik tiada kawan baik, mana yg menguntungkan akan jd kawan, bila dah liabiliti terus jd musuh/buat bodoh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasanya elok ko diam sekejap ayam woi.. bagi orang lain tenteram sikik nak baca BO. Ini asyik2 ko je yang datang sini. Buat blog sendiri la ayam..

      Padam
    2. Terbaik sangat paku lu bro 8:31!

      Padam
  3. Kes ni boleh difilemkan ni...cam citer Absolute Power ...tp yg ni versi kes liwat...

    BalasPadam
  4. ko apa tau noob?? mmg cina india yg sokong sayfool baukari tu sedara mara dia, xkan ko xtau... yg cina tu pakcik sebelah tok wan dia yg india tu sepupu sebelah jiran dia... diorg sume mmg sygkan lubang jubor sayfool, ko je yg xsyg

    BalasPadam
  5. Malaysia , negara paling lawak dalam dunia. Dahla bomoh mh370 keluar kat tv. Spender pasar malam pun keluar. Yang aku heran tu. Gro china kena tangkap pun tutup muka, malu padahal kat malaysia ni bukan ada sedara dia pun, kalau kes rogol pulak mesti mangsa trauma gila, ni siap boleh tolong tuang teh, g sana g sini . Ada fan club, pastu sumpah kat kaabah yg boleh berpusing dan badan transparent boleh tembus .

    BalasPadam
  6. Selaku hakim negara ini, aku mendapati kedua-dua pihak Anwar dan Saiful adalah bersalah.

    Hukumannya.. Sula slow-slow sampai mati dengan siaran langsung selepas JDT lwn Pahang.

    BalasPadam
  7. diharap En Noob boleh ulas tentang kg chubadak... perkampungan Melayu yg dikatakan wujud sebelum merdeka kini dilenyapkan dari peta Malaysia atas alasan setinggan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. pasal isu kg chubadak dan lain2 perkampungan lain, pernah 2 kali ditulis di sini, rujuk:
      - Di mana hilangnya pembela agama dan bani melayu?
      - Untung Setinggan dan Rugi Tuan Tanah

      Padam
  8. apajadahnya tak boleh orang nak sokong sepol..
    justin bibir pun ada yang sokong ni plak sepol ni.
    dah minda racist kuat sangat tu pasai semua benda nak dipersoalkan.anuwar berahi dikatakan anugerah tuhan tu takmau persoalkan ke.wan jijah dan ijah nuwar berahi perosak negara dan terangan kroni tak plak persoalkan.termasuk la lim kit sial

    apa pun tak boleh

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...