Khamis, 9 Ogos 2012

86 4 sebab kenapa orang Butthurt dengan Zack


Mungkinkah ini Zack bersama awek Nepal  yang kita cari?

Zack adalah pengomen (BACA: Bukan Beromen!!) tegar dalam blog buasir otak. Di dalam blog ini, Zack dilemparkan kata cacian dan makian yang sangat butthurt .Mari kita tengok apa sebab-sebabnya.

1. Zack adalah penjaga Nepal yang berjaya.

Menurut komen Zack, Beliau adalah seorang yang berkelulusan SPM dan bermula dari bawah sebagai penjaga keselamatan. Kemudian naik sedikit demi sedikit dan menjadi boss kepada Nepal dan bangsa asing lain dan bergaji 3 ribu. Ini menyebabkan ramai orang Butthut kerana ramai yang setakat lulusan SPM (BACA: Tidak semua) tidak bekerja, menjadi penagih dadah atau mat rempit yang berjaya. Adik-adik, sila contohi Abang Zack. Beliau membuktikan hidup bukan sekadar sekeping ijazah.



2. Jujur dengan Ganas. (Brutally Honest)

Zack mengutarakan Komen dengan begitu jujur dan tanpa berselindung. Kebanyakan Anon tidak dapat menerima kejujuran yang berterus-terang dan menggunakan ID tanpa nama sebagai batu loncatan kepada maki-makian kepada Zack. Sila rujuk komen-komen lepas.

Walaupun Zack sendiri adalah registered Anon.


3.Mendapat latihan Sekuriti di California.

Ini adalah pengakuan ikhlas Zack. Mendapat latihan Unit Special Guard Di California. Ramai butthurt sebab mungkin mereka tidak boleh pergi ke California dan berjaya seperti Zack walaupun Zack berkelulusan SPM. Peratusan Seorang Asia untuk berjaya di Amerika di dalam bidang sekuriti adalah amat tipis dan tambahan berbangsa Melayu. Kalau tiada SPM nak jadi penyanyi Rock pun tak boleh oo...


4. Kritikan keras politik ,bangsa dan pemikiran

Komen-komen beliau yang bersikap neutral seperti blog ini sering menjadi mangsa serangan pengikut fanatik Yang Berbaris mahupun Yang berpakat kerana kepedasan beliau mengkritik bangsa Melayu sendiri termasuk politik-politik di Malaysia.Tidak dapat dipastikan Zack mengundi atau tidak ataupun bertukar warga negara ataupun tidak.

86 ulasan:

  1. Waaaaaaa!!! aku menangis Bro baca Entry Khas kau untuk aku ni Bro... buahahhahha xDD

    Nanti teman cari jugak ler awek NEPAL yg mike ngidam tu ye sebagai membalas budi dan janji ditepati..muahehhehehe

    P/S - Gilo ko apo si PoP-soul ni buat modal Entry tentang aku.. :DD kah3 gilo lah kau ni!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Clone ditected,Adu domba now is uploading in your system.

      Padam
    2. bwahahahahhah!! nmpaknya aku dpt tempias spotlait ko plak zack..hadiah ulangtahun kemerdekaan kot LoL!!! XD

      Padam
    3. Lol.. XD... zack.. zack.. zack.. XD

      Padam
  2. Bhai PoP-Soul...

    Hahahaha... macam gampang jer artikel nih... hahaha.... jangan mare....

    Gua suke suki gak nyakat zack nih... err .. tabley ker???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rupanya selama ko menyamar jadi anon ye bro? kantoi suda :DD

      Padam
    2. Hahahaha....

      Biler plak gua menyamar jadi anon.... hahaha.. anon yang menyamar jadi gua lar... hahaha

      Padam
  3. hahaha...hesh,tak baik mencarut2 bulan pose...err,hahaha

    BalasPadam
  4. ada jugak entri khas untuk zack ni..
    takpelah..bagi si zack ni sekali sekala famous..sentap juga kadang-kadang =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha,bukan kat sini je Para peminat saya yang selalu BUTTHURT ramai..banyak lagi di Blog2 lain saya menghadirkan diri Menjadi Orang Popular yang paling dibenci kikikikik :DD

      You get shoot,just shoot bebeh ^_^

      Padam
  5. haha gila jeles sebentar dengan encik zek ni
    selamat maju jaya zek
    kenang daku dalam doamu hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kah3,si PoP-soul ni gilo..Adeh aku pakai Nama Zack ni time Troll dan sarkasm kat blog ni dan beberapa Blog lain tujuan tak nak "overshining"..kah3..jadi lain plak..Aku ni pantang nampak kemungkaran pasti nak tibai kaw2 kah3.

      Padam
  6. hahaaha.. adoi senyum la zack tido malam ni.. impian nak femes tercapai ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alah,tak larat nak femes dah...hihihihihi,bukan dekat sini je tetiba jadi Spotlight ^_^

      Padam
  7. pergh!!siap ada entry pasal zack..feymes tuhhh.power la ang ni zack

    BalasPadam
    Balasan
    1. Femes sebab ramai yg butthurt dgn aku,hihihih..tapi aku mang suka buat org jadi butthurt kah3 xD

      Padam
  8. Aku harap Z sentiasa tawaduk dan meneruskan komen neutralnya yang sinonim dengan mental tempe dan tak menjadikan entri ini sebagai batu meloncat untuk riak wal taqabbur..amin..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ana sentiasa mengamalkan 5 langkah membasuh tangan ketika mau makan,ente jgn bersusah hati kerana ana tetap amalkan kesemua langkah2 kebersihan dgn cermat.

      peace upon to you my brodha.. ^_^ syukran2.

      Padam
  9. Mohon PON tubuhkan kelab "Kami sayang Zack"

    Hu ha hu ha hu ha

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeay!! Kami sayang Zack dan Anti Anon Butthurt.. kui kui kui

      Padam
  10. Amboi , untung berganda jadi zack ni. Hiks.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku Jack..im from london..cant you and me together2 at kedai mamak eat something like Banana split? ho ho ho

      Padam
  11. Diam terus anon kerja kerajaan..hehe

    BalasPadam
  12. Adalah disyaki bahawa Zack merupakan alter ego kepada Noob berdasarkan ciri2 mereka yg agak sama iaitu dahagakan perhatian, suka mencetus provokasi dan memberi komen2 pra matang di blog orang, persis Annur dan Dhada. Atau mungkin juga mereka saudara kandung yg begitu menyayangi antara satu sama lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon kerja gomen yg butthurt sedang buat spekulasi untuk mencipta satu persepsi Negatif kepada viralnya iaitu bro Zack yang selalu buat Raid minda terhadap Anon2 yg belum cukup matang.

      Padam
    2. ehem2...sapa sebut nama i ni...haha

      -Annur-

      Padam
    3. Hai annur, kakak awak apa khabar sekarang?

      Padam
    4. hai,dia masih belum bole berjalan dgn baik,luka di kaki masih belum sembuh...saya harap kawan2 dapat doakan yg terbaik utk beliau ya...please...:)

      -Annur-

      Padam
    5. Bagaimana pandangan orang sekeliling terhadap Family anda sekarang?

      Padam
    6. alhamdulillah,da semakin baik...ek eh..da mcm temuramah pulak,haha...patutnya ini kolum sdr zack...elok ramai2 temuramah zack...saja singgah sini amek angin luar...hehe

      ps:maaf ye tuan rumah...peace..:)

      -Annur-

      Padam
    7. ok nanti kami buat kolum untuk annur pula

      Padam
    8. Untuk saya Entry khas tak ada ke? :(

      -Jayabara-

      Padam
    9. haha,toksahle noob oiii...buat org menyampah je,haha...saja je pun dtg singgah baca entry...bole tmbah ilmu...hehe,peace...:)

      -Annur-

      Padam
  13. Makin tak paham. Semalam nampak la ramai anon-anon yang tak puas hati dengan si Zack nie. Apa-apa pun entri memang mantap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..tu la,kot2..yg dok puji2 tu org yang sama..haaaa

      Padam
  14. kebanyakan orang xpuas hati dngn zack ialah tanpa nama..yang puji zack ni pulak kebanyakan ade i.d..ade nama dia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ade i.d mne brani kutuk..kang si zack tu maki dia habis-habisan..ha,tak ke payah cmtu.agak2 la jugak kalau nak lawan maki2 dengan si zack (tambah2 lagi guna i.d),sbb bila si zack tu dah mula menaip,segala luahan perasaan..jiwangnye..kemarahannya..keegoannye..kelantangan..ideanya..fuhh!,tanpa batasan beb..sbb ini internet,org tak boleh nak tau cmna rupa ko kat luar,alamat ko..jadi ko selamat untuk memaki org sepuas-puasnya.

      salute zack!keberaniannya tu betul2 wat aku kagum.

      Padam
    2. Setuju,yg ade i.d mana lah berani nak fight depan2..kang dia kalah adu lawan maki tak tahu nak simpan kat mana muka tu..bek dia nyorok pada i.d tanpa nama.. kalau kalah pun tak ada efek huhuhuhu

      Padam
    3. a'ah..ingt senang ke nak menang lawan taip ngn zack.ayat dia tajam,berbisa..menghentam org giler2 punye.bagi org biasa,payah nak sampai tahap wat org bengang cmtu.boleh je nak wat,tp ramai x sanggup.bukannye kalau kita kalah mknenye kita bodoh dari zack ke,gaji ag rendah ke,kwin ngn bangla ke (sbb zack kwin ngn nepal)..tp sebenarnye cakap zack tu ada betulnya.cuma cara penyampaiannya yang agak kasar dan ayat wat org butthurt..pehal pun,zack sebenarnye da best.daripda dok bertengkar dengan dia dan tambah2 lagi klu rasa diri tu x tahan makian dan x mampu membalas makian..ada eloknya fikirkan balik pe yang zack cuba sampaikan.jgn la amik ayat kasar dia,tp amik pendapat yang cube disampaikan.

      Padam
    4. Betul ke zack kawin dgn nepal?

      Padam
    5. perasan dan taksub pada diri sendiri, banyak dosa pada orang lain sebab sengaja nak sakitkan hati orang, tapi dia perasan hebat dan mulia dgn berbuat begitu, kesian...

      Padam
  15. Kena baca balik entry2 lama dan baca komen kenapa ramai yg butthurt dgn zack,sebab sekali zack smash melalui komen2nya yg gila babi brutal dan sadis..mmg boleh jadi buasir otak jawabnya..sbb tu ramai yg butthurt.

    BalasPadam
  16. Zack pemalas dan culas. Disyaki memakan gaji haram kerana menggunakan masa kerja untuk main internet dan mengomen di blog2. Memikirkan dirinya maksum dan hebat, sedangkan semua hujahnya kosong, hanya berdasarkan emosi dan persepsi. Andai dibiar terus bodoh dan sombong, dikhuatiri arus perbincangan turut diturun taraf ke tahap sampah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Butthurt Ditected wawawawawawa :D

      Padam
    2. rilek la bro,jgn la termakan makian dia.amik pendapat dia je,mmg de betulnye pe yg dia cube sampaikan.realiti mmg pahit nak terima.tak semestinya dia pkgat,pendapat dia bangang2..sape2 je boleh kuarkan pendapat yang elok.makcik cleaner pun kadang2 cakap benda yg betul.

      Padam
    3. I dont thing si zack tu kerja pak gat..Pemikiran dan gaya dia tidak menunjukkan ciri2 dia dari golongan biasa apatah lagi bekerja sebagai seorang pak gat.

      Ini semua lebih kepada teknik psikologi si zack je nak memancing target dia..zack ni bijak memanipulasi sentimen Butthurt dan tanamkan mesej yg dia cuba berikan dgn gaya begitu menyakitkan hati.. Hahaha teringat Filem SAW.

      Padam
    4. wah,hebat betul.sampai boleh wat jadi teringat filem saw. dah start freaking weird dah ni..makin scroll kebawah,ayat mcm makin menyanjung beliau.true,dia mmg mampu wat org butthurt gler,but seriously?mcm dah peminat fanatik la pulak..persoalan dah timbul ni,adakah ada 'individu yang sama' mengeluarkan statement seperti taksub kepada dia..moreover,mcm btul2 faham dan menjiwai pemikiran zack tu.jika btul la zack tu mampu wat org sebegini ramai yg menyokong dan menyanjung dia,wowww..hebat..

      Padam
    5. org yg sama dok angkat diri sendiri

      Padam
    6. Zack sedang menyamar jadi anon yg kononnya peminat fanatik dia. Piiiiiirahhh!!! Puiiiii.

      Padam
    7. Kih kih kih susah jadi orang bernama zack ni...hahahaha,mana zack belum muncul?

      Padam
    8. Zack sedang membelasah nepal kerana begitu butthurt dengan melayu hingga tak terkata.

      Padam
  17. masuk bakul angkat sendiri lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau Anon yg butthurt dgn zack tu ke?

      Padam
    2. ko plak anon yang dok jilat bontot zack ke?

      Padam
    3. teruskan masuk bakul, sampai boleh fikir dgn waras dan matang.

      Padam
    4. zack menyamar jadi anon...

      Padam
    5. hai,aku zack..boleh ke masuk bakul pastu angkat sendiri?

      Padam
    6. kalau kau mmg boleh masuk bakul angkat sendiri, tak naik kan... tu la resam kau, mmg tak naik, tapi sendiri rasa syok konon naik. butthurt ka?

      Padam
    7. boleh, kalu bakul tu belubang kt bwh..hehehe..

      Padam
  18. 'menurut zack'?.........zack kencing korang pun korang percaya..kah kah kah..kalu menurut zack ckp dia split identiti dari nob pun korg percaya ke? Kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hek eleh,spe yg nak percaya.bukan soalnye siapa dia tu.tp bagaimana sikap dia yg dok melepaskan makian dan cacian.klu de yg kutuk dia kwin ngn nepal sume tu,sebagai isu pelepas geram je (daripda xda modal).

      jika dia wujudkan identiti palsu pun,tu mmg apa yang sepatutnye dia wat.kalau boleh,palsukan semua identiti dia.dia dah wat ramai butthurt beb..kalau dia rilek je siap letak nama penuh dan alamat dia..tambah2 ada nombor tepon ag..mau parah org dok tibai kat luar.nak brani pun,kena bijak gak..kang kalau berani membabi buta je,badan yang menanggung sakit.

      Padam
  19. dpt latihan dkt california? Sila nyatakan tempat latihan dgn detail dan tahun berlatih, kalu x anda kaki gebang..tp jgn lah kalu dh kantoi tetiba lak ckp melawak lak tuan zack oii...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..dah sah2 la tu menipu..identiti dia semua palsu belaka. kalau kita ni org cakap penakut sbb guna tanpa nama.yang wat identiti palsu,nama id pun meragukan tu pun sama je..lagi hebat menipu org ada la.

      Padam
    2. mmg tahu dia menipu, tp point 1 pop soul tu mcm x boleh lah..create satu cerita utk tibai org lain..seolah2 dia mcm hebat dan memperkecil kan org lain, sedangkan benda tu, x wujud..mcm aku buat cerita ckp tadika pun x masuk tp skrg jd ceo kt glc..pastu aku anggap sapa masuk u semua bodoh sbb kerja ngan gomen atau kerja mkn gaji sedang kan cerita aku sah2 menipu, just nk tunjuk eksyen or keyboard warrior..

      Padam
    3. ye la tu kot..alah,bese la..mungkin nak jadi keyboard warrior je..biarkan je la..asalkan dia bahagia..mne tau,kat dunia sebenar mgkin dia asyik kena buli,kena maki,pendapat tak diterima..so,kat dalam internet la tempat dia untuk meluahkan perasaan..kita patut bagi peluang.kang kalau kat dunia realiti dia kena maki,kat dalam tenet pun kena maki,putus asa nak idup lak dia kang

      Padam
  20. hehe..zack hebat sbb pakar strategi..dia serang pakai nama zack, pastu dia back up diri & komen dia dgn anon, buat seolah2 rmi org support dia..x sia2 dilatih cia kt burma..

    BalasPadam
  21. bapak ah... entry pasal zack je komen dah sampai 60 lebih lawak gila sial hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. sbb dia poyo dan rmi yg berbulu/butthurt dkt dia..hehe

      Padam
    2. kikikikik itu tandanya Ramai peminat xD harap semua bersabar ye..nanti ada sesi otograph bersama peminat :DD kakakakak

      Para zackronator jangan terlampau taksub ye waikikikikik! xD

      Padam
  22. ▒▐█▀▀▀█▌ ▄▀▄ ▄▀ █░▄▀ █▀▀▄ ▄▀▄ █▄░█ ▄▀▄ ▀█▀ ▄▀▄ █▀▀▄
    ░▒▄▄█▀▀░ █▀█ █░ █▀▄░ █▐█▀ █░█ █░▀█ █▀█ ░█░ █░█ █▐█▀
    ▒▐█▄▄▄█▌ ▀░▀ ░▀ ▀░▀▀ ▀░▀▀ ░▀░ ▀░░▀ ▀░▀ ░▀░ ░▀░ ▀░▀▀
    ╔╗╔╗─────╔╗───────╔╗─────╔═╗──╔═╗╔╗──╔╗╔╗╔╗────╔╗
    ║╚╣╚╦═╗╔═╣╚╦╦╦═╦═╦╬╬═╦╗╔═╣═╣╔═╣═╣║╚╦╦╣╚╣╚╣╚╦╦╦╦╣╚╗
    ║╔╣║║╩╣║═╣║║╔╣╬║║║║║═╣╚╣╩╬═║║╬║╔╝║╬║║║╔╣╔╣║║║║╔╣╔╣
    ╚═╩╩╩═╝╚═╩╩╩╝╚═╩╩═╩╩═╩═╩═╩═╝╚═╩╝─╚═╩═╩═╩═╩╩╩═╩╝╚═╝

    ♒♈į–ŗį™“ į™”į—©Ⅴį™“į”• į—¢ā„± į–ŗį—©♈į–‡į™“į• ā„±į—¢į–‡ į”“į—©į™…įø°♒

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih ^_^ so sweet, sape lah yang susah2 buat benda ni untuk aku?

      Padam
  23. mohon buat satu entry khas untuk anon butthurt untuk memperingati mereka yg berjasa kepada blog ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. entry utk anon2 butthurt incik Pop-Soil dah buat dulu kat Subspesies- Subspesies Anon

      Padam
    2. mungkin boleh buat entry khas untuk Anon yg butthurt dgn zack?

      yg pasti entry bodo ttg zack ni pun jadi hit,apatah lg entry khas ttg mereka..boleh kata ramai juga tu butthurt dgn zack..hahahah

      haters always haters..

      Padam
  24. zack ni pun comment x tentu hala jgk kena pangkah.....

    BalasPadam
  25. Zack ini adalah tanpa nama yg berlakon menglamerkan dirinya dgn memuji dan mengeji diri sendiri agar glamer tidak terkata dan mgkn aku juga adalah zack yg sdg menyamar nk provoke lg dan mgkn juga zack serta semua tanpa nama yg komen kat sini adalah PON atau smua staff Team Fools Syndicate sendiri????????

    BalasPadam
  26. Zack ni ada kena mengena dengan zukhairi ker?

    BalasPadam
  27. macam puki ja aku baca semua ni... buang masa ja... bye

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.