Selasa, 8 Mei 2012

17 Agamawan/wati Yang WTF

Agamawan adalah istilah yang tidak pasti sama ada wujud atau tidak. Tapi di dalam blog bermaksud seseorang yang arif tentang hukum-hakam agama. Dan pastilah dia seorang lelaki dan panggilan mesranya adalah Ustaz. Kalau perempuan agamawati lah kot. Atau Ustazah.

Dan maka bila seorang Ustaz atau Ustazah berkata-kata atau memberi ceramah, diselang selikan dengan hadis-hadis yang kadang-kadang haram tak tahu asal-usulnya, kita sebagai Melayu Islam Marhaen percaya dan paling teruk, terima bulat-bulat pun ada!

Dan cuba anda perhatikan betul-betul, golongan alim-alim mempunyai fetish yang agak luar biasa. Seringkali budak-budaklah yang jadi mangsa. Cuba google.

Ustaz Liwat, cabul, pukul nak murid atas alasan hudud dan banyak lagi perilaku deraan seksual dan fizikal yang tidak masuk akal.

 Mungkinkah mereka semasa kecil atau remaja mengalami trauma yang sama ?

http://www.malaysiakini.com/news/154985

Dan ustaz -ustaz yang fetish terhadap awek-awek tudung labuh ?

Awek Islamik

Nama beliau Md Zan Durany. Google untuk tahu kisahnya



Cuba perhatikan golongan agawan. Tak dinafikan ramai yang baik. Tapi ramai juga yang terpesong. Yang gatal merenyam lagilah banyak. Adaka seorang agamawan boleh bercakap lucah dengan seorang agawati biarpun atas dasar kerja?

Agamawati? Lagi banyak assholenya. Cuba pergi ke universiti-universiti IPTA anda. Golongan yang kononnya beragama nie mesti menjemput kumpulan nasyid . Naknak pulak kalau ada seorang ahli nasyid itu jambu ala-ala Bae Jung Yoon.

Tapi kalau tengok KPOP...HAROMMMMM...Tak cium bau syurga. Jadi adakah sexual escapism kepada agamawati adalah menjemput kumpulan nasyid dan berkhayal tentang mereka?

Naik pentas nyanyi sekali ok




Tengok secara sembunyi takpe..kalau publik..HAROMMMMM


Agamawati pun kadang-kadang..mulutnya oiii.......BITCH mengalahkan wartawan Melodi.Kadang-kadang hukum agama yang diucapkan kadang-kadang boleh diragui ....



Kalau orang diakui ilmu agamanya tidak boleh dipercayai.........


17 ulasan:

  1. Kisah Md Zan Derany ni susah nak google... gua bagi jelah link dia...

    Kisah Md Zan Derany a.k.a Tuty Sadinar

    Setakat gua tulis komen ni, akaun facebook dia masih ada... boleh search sendiri

    BalasPadam
  2. zaman sekarang semua tak mustahil hmmm

    BalasPadam
  3. susah kan nak jaga iman.. harap2 kita berada dlm kalangan org2 y beriman

    BalasPadam
  4. tapi tak semua begitu...tak boleh pukul rata..pukul telur buat kek takpe..:)

    BalasPadam
  5. "bila seorang Ustaz atau Ustazah berkata-kata atau memberi ceramah, diselang selikan dengan hadis-hadis yang kadang-kadang haram tak tahu asal-usulnya, kita sebagai Melayu Islam Marhaen percaya dan paling teruk, terima bulat-bulat" apa maksud penulis??????? cube terangkan ada hadis yang haram ke?? sy xtau pulak?? maklum le belajar agama x cukup sy yakin penulis mempunyai ilmu AGAMA ISLAM yg cukup untuk membasuh sy...sekian

    BalasPadam
    Balasan
    1. emm maksud penulis tu, bukannya ada hadis haram, tapi hadis yg "haram tak diketahui dari mana asal usul"... mcm mana nak cakap... tu ayat tambahan pasar je lah... macam "engkau ni time aku susah HARAM tak pernah nak contact aku, bila aku dah senang baru la terhegeh2 carik aku"...

      Pop-Soul hang kena guna ayat skema sikit la, reader kat sini susah nak hadam

      Padam
    2. hahaha...mana ada hadis yang hram....adoi anon...maksudnya hadis yang kekuatan rujukannya boleh diragui...c

      Padam
    3. bahasa urban org tua-tua tak faham bro..haha

      Padam
    4. sian tanpa Nama9 Mei 2012 3:10 PTG,
      lambat pick up!

      Padam
  6. haha tau sgt sape yg kluar statement pasal sanggul tinggi..
    Hadis nabi pun kata haram, memandai pulak dy kate boleh..nmpk beno kepentingan diri sndiri..notice what?dy pn pakai,2 sebab dy kate boleh
    n yes x semua ustaz/ustazah tu boleh dipercayai bulat2,petak2,bujur2,ke hape selidik la dulu

    BalasPadam
  7. noooobb gile aku baca private mesej diorang kat blog abu nawas tu,noobb gile..humaira aeisya tu pun noob,pi layan zan durany yg dah bohong identity tu.

    BalasPadam
  8. tapi print screen tu tunjuk mcm si durany tu sndri yg amek...xkan la die print screen msg sndri pastu sebar..ke cmne tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau tak silap blog abu nawas tu ada cerita ada orang hack facebook md zan durany tu dan printscreen mesej2 dia dgn ostazah2 bini orang tu

      Padam
  9. itu pasal, kalau nak belajar, jgn harap dengar apa ustaz/ustazah/ cikgu ajar je. lepas tu percaya bulat2. bila sesat, salahkan yg mengajar. padahal diri sendiri yg bodo tak pakai otak.

    daripada buang masa kaji cari salah org, lebih baik kaji apa yg org tu ajarkan. dari situ kita dapat lebih banyak ilmu. sekadar dengar ceramah berapa sangat bole dapat. org kelentong pun tak tau.

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.