Iklan Leaderboard

Isnin, 25 Ogos 2014

19 Tempat awam bukan kawasan separa bogel

Kita duduk di sebuah negara yang berbilang agama dan kaum. Setiap agama dan kaum punya sensitiviti masing2. Kita sudah punya adat, budaya dan nilai ketimuran yang penuh dengan sopan dan santunnya yang boleh kita banggakan, baik kita ni bangsa Melayu, Cina, India, bumiputera Sabah Sarawak dan lain2. So kalau rasa nak buat sesuatu yang di luar normal dalam kehidupan bermasyarakat di Malaysia, sila buat sendiri2 secara tertutup di luar pandangan khalayak awam.


Photoshoot wedding pasangan model Cina yang dirakam di bandar Ipoh. Model gadis tersebut Joey Joeyy.

Kau nak buat photoshoot gambar perkahwinan dengan separa bogel dengan pakai bikini ke, pakai g-string ke, thong ke, nak berbogel dan bertelanjang bulat ke, nak merakam gambar kenangan pertama kali berjimak ke, ikut la suka hati mak bapak korang nak buat apa, tapi tolong buat dekat tempat tertutup dan terlindungan daripada pandangan masyarakat dan orang awam terutama kepada kanak2. Yang pergi photoshoot tengah2 bandar kat public dan tempat awam yang penuh dengan orang ramai tu dah kenapa? Aku pun tak faham la apa la punya biol ada dalam kepala otak diorang ni.

Tak reti2 lagi ke nak jaga dan hormat sensitiviti rakyat Malaysia? Negara kita ni Malaysia, bukannya US, negara Eropah atau Jepun. Kalau nak ambil gambar yang mencolok mata di tempat awam, sila pergi ke negara lain yang membenarkannya, yang pasti bukan kat Malaysia.




tags: pasangan cina wedding couple perkahwinan kahwin photoshoot foto ambil gambar bandar ipoh perak seksi pakai bikini topless lucah public nudity nude

19 ulasan:

  1. Balasan
    1. Whoa..badass..

      Padam
    2. Itulah akibatnya dari pemerintahan UMNO-BN!

      Padam
    3. woi babi... yang buat tu cina.. kenapa kau tuduh UMNO...

      Padam
  2. serius why you do this c1na? apa c1na mau?

    BalasPadam
  3. noob Kenapa kote aku tiba 2 keras? xpasal2 aku kena ulang alik p bilik mandi. damn noob..

    BalasPadam
    Balasan
    1. lembiknye kau ni... gambar mcm tu je pun boleh stim... tu la kuat sgt melancap je kerja

      Padam
    2. Budak sekolah la tu, stim je kerja...

      Padam
  4. apakejadahnya ini semua? adakh mereka akn didakwa? cina skrng kebal dari undang2? KLAU MELAYU CPT JE KENA DKWA. sial

    BalasPadam
    Balasan
    1. wat to aspect, cina maaa... tu pn msh ada lg org melayu bebal yg sokong parti cina dapig

      Padam
  5. tu songkok ker rambut? .lol.

    BalasPadam
  6. Mne penguatkuasa ipoh time diorang bergambar? Ke tgh layan stim tgk dari jauh?

    BalasPadam
  7. Kalo amoi lawa dan body pun lawa.. xper. Kalo mcm hampeh, xpayah la tayang body gitu. Lagi satu, boleh bagi aku ngongkek sama.. ini baru betul.. takat tunjuk2 gitu, boring la. Ajak la kita kongkek sama. Ini baru adil.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hak ngongkek hak kami!!

      Padam
  8. musim org berbogel skarang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus apa macam tu. Malaysia perlu kan aset aset perempuan bogel macam tu baru sama macam negara luar hahaha

      Padam
  9. Dh byk kes belaku.. cabar mencabar .. babi nk d plawa time bebuka.. azan pula d hina.. lagu negara ku d ubah jd haru biru... xtau la apa hukuman setimpal yg d beri... senyap jer ... tp bdk stering lock dpt balasan cepat... mmg kena hukuman... double standard ka... atau mmmm entah la... jika mereka pegang ic biru itu beerti mereka wajib patuh pd rukun negara...

    BalasPadam
    Balasan
    1. relek la bro... polis dh mulakan siasatan dh... xyah la gelabah sgt
      - http://mynewshub.my/main/2014/08/26/penggambaran-separuh-bogel-polis-akan-siasat/

      Padam
  10. Mana berani maaaa..ini menteri sume tunduk sama cina. Pkr ke..bn ke..sama saja..melayu sume kuli dan hamba abdi saja

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...