Jumaat, 18 Disember 2015

16 Dapatkan Buasir Otak: The Komik di Comic Fiesta 2015

Bagi sesiapa yang pergi Comic Fiesta 2015 yang bermula esok pada 19 dan 20 Disember 2015 di Mines International Exhibition & Convention Centre, ni aku nak kabo berita baik sikit.

Bagi yang belum beli lagi buku Buasir Otak: The Komik [RELOADED] & [REVOLUTION] (http://buasirotak.blogspot.com/2015/11/buasir-otak-komik-reloaded-revolution.html), korang boleh dapatkannya di CF2015 kat booth DE'GWET X COMICORECLUB bernombor A14 & G29.

Kalau nak beli kena cepat2 takut habis sebab stok terhad. Di samping itu korang boleh beli juga macam2 komik dan zine indie tempatan yang lain yang memang best2 belaka.



Sama2lah kita berikan sokongan kepada pengkarya tempatan kita. Jika bukan kita, siapa lagi yang hendak sokong pengkarya kita? Apa ingat orang Jepun, Korea dan US nak sokong pengkarya kita walaupun kita sokong pengkarya2 mereka?

Kalau kita boleh sokong manga dan anime dari Jepun, drama dan artis K-Pop dari Korea, filem dan lagu dari barat, takkan tak boleh sokong pengkarya kita sendiri?

[KEMASKINI]

Kat sini saya ada 2 berita baik dan 1 berita buruk:

Berita baiknya dimaklumkan buku Buasir Otak: The Komik (Reloaded & Revolution) telah sold out di Comic Fiesta 2015. Terima kasih kepada semua yang telah membeli.

Berita buruknya adalah buku Buasir Otak: The Komik (Reloaded & Revolution) telah sold out di CF 2015, maka kami mohon maaf kepada yang tak sempat nak beli di sana.

Dan satu lagi berita baik adalah anda semua masih boleh membeli buku2 ini secara online dengan PM saya dan buku akan dipos menggunakan Poslaju. Cara pembelian boleh rujuk entry ini - http://buasirotak.blogspot.com/2015/11/buasir-otak-komik-reloaded-revolution.html.

Terima kasih atas sokongan anda.




tags: beli buku buasir otak the komik comic fiesta 2015 cf2015 mines miecc serdang de'gwet comicore club

16 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. cibai ayam nigga meyamar jadi sirosli. prooottt d muka sirosli

      Padam
  2. ProoooooooooooooooooooooooooooooooooooTTTTTTTTTTTTTTTTTTT creeeeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeeeeeeeeeeTTTTTTTTTTTTTTTT arghh legar

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko ni bangang ke apa sirosli. prooott d muka ayam nigga

      Padam
  3. done folo, folo me back ;) http://acuyuhan.blogspot.my/

    BalasPadam
  4. Aku insyaAllah akan sampai CF2015 tu. Ada tak pelukis2 BOTK kat booth tu? Nak mintak sain. Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Prooott proott dmuka ayam aperica arghh leganya

      Padam
    2. Tak pasti ada ke tak geng pelukis BOTK kat booth tu sebab cuma pass komik pada pihak Comicore Club untuk jualan. Tapi boleh je kalau ko pergi booth tu cari encik Meor, perkenalkan diri sebagai salah seorang pelukis komik BOTK pastu sign kat nama ko kat kredit, special sign by cEro huhu.

      Padam
  5. Noob, anak aku nk beli komik BO, tempat tu kt mines kembangan tu ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya bangunan kat sebelah shopping mall The Mines Seri Kembangan tu, MIECC.

      Padam
    2. Almost impossible nak masuk situ noob, ada apa yg sampai beribu manusia nk pergi sana... nk parking pun x boleh... kesian plak anak aku... hari x bleh pergi sbb 3 bujang aku yg kecik pulak nak bersunat... any other way to get the comic?

      Padam
    3. Almost impossible nak masuk situ noob, ada apa yg sampai beribu manusia nk pergi sana... nk parking pun x boleh... kesian plak anak aku... hari x bleh pergi sbb 3 bujang aku yg kecik pulak nak bersunat... any other way to get the comic?

      Padam
    4. Email aku princeofnoob[at]gmail[dot]com, boleh beli secara online dan dapatkan komik secara pos atau cod.

      Padam
  6. jangan abis hari ahad ye sabtu xleh pergi sebb kerja... kalau Ahad InsyaAllah saya pergi dan beli buku tu...

    BalasPadam
  7. Masuk kena bayar ke?

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.