Sabtu, 22 September 2012

14 Segmen Terjah Blog Awekz #9

Ada perkara buruk telah berlaku di mana senarai menunggu blog2 awek dalam draft Segmen Terjah Blog Awekz #9 ni telah terpadam disebabkan aku tersalah taip, lepas tu aku tekan Ctrl+Z untuk UNDO tapi dia bukan padam apa yang aku tersalah taip tu tapi dia clearkan keseluruhan entry dan terus auto-save... aku nak REDO balik dah tak boleh pulak. Aku pun pelik macam mana boleh jadi macam tu, tak guna punya Blogspot! Terpaksalah aku buat banyak blogwalking semula untuk mencari blog2 awek untuk diterjah dalam siri ke-9 ni. Nampaknya blog2 yang aku dah reserved sebelum ni takde rezekilah untuk diterjah huhuhuh. Apa lagi, terjah je lah ye...

Nota kaki: Sebelum2 ni aku susun blog2 ni secara random sahaja, tapi kali ni aku susun mengikut jumlah Follower mereka. So lepas jangan ingat susunan ni mengikut turutan sapa yang paling cun ke, sapa yang paling hot ke, tidak.



2. L y a a s u r i a n y - http://lyaman.blogspot.com/

3. Nurul Ainul Farhain - http://nurulainulfarhain.blogspot.com/




7. ♥SZUMIKA ♥♥ SAKNI♥ - http://szumikasakni.blogspot.com/

8. AzWa PunYa BeLoG...!! - http://labyrinthandherworld.blogspot.com/
 
9. ♥ Coretan HatiKu ♥ - http://atinbiah.blogspot.com/







tags: segmen terjah blog awekz awek #8 blogger perempuan wanita promote blogwalking tips trick tutorial link 

14 ulasan:

  1. kite pun awek gak,tak terjah pun...huhuhu.. gurau je :P

    BalasPadam
  2. Owh, kiranya top ten la nie, msti ribu2 follower diorang nie, kalah Mat Jo, ahaks

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak semua juga beribu2... sbb tu segmen ni diadakan, sambil boleh kenal mengenal, dapat juga bantu membantu sesama blogger...

      Padam
  3. Hahaha , nanti Yana terjah =p haha , jeless ahh , semua cun cun =3

    BalasPadam
  4. bagus btul ko nih...boleh aku segarkan mata dengan keayuan.

    BalasPadam
  5. noob aku pollow terjahan awek ni dari versi pertama
    tapi np tak terselit golongan niqabis?
    jgn la discriminate depa
    owh my niqabis :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. sepanjang aku buat blogwalking tak pernah pulak jumpa dengan blogger niqabista... hijabista byklah... ada link tak? kalu ada boleh aku pertimbangkan

      Padam
    2. niqabista ramai la kt donia blogger ni
      cuma depa byk tak pakai pic sendiri, tu yg susah skit
      ramai yg pakai pic katun tobat hang tak kelapaq nk stalk haha

      hg kena tebus balik discriminasi hg terhadap para niqabis ni dgn buat 1 versi khas terjah blog niqabis secara besar-besaran

      aku slalu jumpa depa ni kat twitter, depa byk pakai tag #TeamHijrah
      tapi segan nak komen kt blog depa, rasa macam tak cukup layak pulak :P

      Padam
  6. wahhhh..!! im listed hehehe thank you PON! :)
    (mode terharu)

    BalasPadam
  7. Lyaa ada. Congrats. Abang NOOB nak masuk segmen terjah lagi boleh ? hahahha

    BalasPadam
  8. i'm listed... heheee... thanks abg noob.... ^_^

    BalasPadam
  9. wahh terharuuuu , nak nges ase , tQ review blog sy ;) hehehe

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.