Isnin, 12 November 2012

30 Segmen Terjah Blog Awekz #16

Sepatutnya segmen ni aku buat pada hari weekend, tapi disebabkan weekend baru2 ni aku super sibuk, malam tadi pun stay kat office sampai pukul 3 pagi maka terpaksalah aku postpone segmen ni hari ni. Ok takde apa nak cakap sangat, cam biasalah entry2 ni untuk korang terjah blog2 awek bukan untuk baca aku membebel. Apa2 pun untuk segmen kali ni ada sorang awek sekolah dari US yang kat bawah sekali tu datang belajar ke Malaysia untuk program pertukaran pelajar. Dalam banyak2 blog awek ni ada satu yang bagi entrynya bagi aku quite menarik, blog pun agak kemas dan simple. Nak tahu kena terjah la sendiri...


! ✿ Fiza Diaries ✿ ! - http://fizadiaryywhisper.blogspot.com/  



O! AthiqahZawani !O - http://tiqachan.blogspot.com/

The Author Of Her Life - http://aqustiqaloqa.blogspot.com/ 





tags: segmen terjah blog awekz awek #16 blogger perempuan wanita promote blogwalking tips trick tutorial link 

30 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. ok enche noob.terjah eratkan ukhwah. :)

    BalasPadam
  3. dah terjah semuanya..semuanya entri best2.. tak dapat nak teka yang mana satu.. tapi yang unik sikit blogger Ezan Idma. :D kan3..

    BalasPadam
  4. Hoh...saya tidak termasuk lagi.
    Terjah mak orang tak boleh ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Noob terjah yang bujang2 je.. eheh.. :)
      kalau mak orang dia terjah anak2 dara dia ahaks..

      Padam
    2. boleh je masuk mak orang pun, cuma saya perlukan wajah tuan punya blog untuk diletakkan dalam segmen ni.

      Padam
  5. Naper semua pesyen posing lebey kurang je huhu.. :D

    BalasPadam
  6. Salam bro noob dan sekalian ikhwan dan akhwat buasir otak. sebelum saya berhenti memberi komen , saya memohon ampun atas segala komen2 yang kurang asam yang saya telah tujukan. moga2 dengan kemaafan yang diberikan, hidup saya mendapat keredhan-NYA.

    Allahurabbi

    dulunya the hell

    BalasPadam
    Balasan
    1. hmmm dah insaf ke? baguslah... tapi tak payah la sampai berhenti tulis komen kot, mungkin boleh bermula dgn tukar avatar beruk tu dan pakai nickname lain?

      Padam
    2. haha...nice try....ni anon mnyamar jadi the hell la........

      Padam
    3. tau plak noob sedey kehilangan pengkomen tegar.
      biar la kalo dia dah insaf dan nk mengurangkan aktiviti asik online jer. pi tambah2 banyakkan ibadat skit kt allah tu. yer tak noob. baru lega skit hilang ape2 masalah hidup tu

      Padam
  7. Nurul dpt tahu pasal nieh pun drpd referring sites .. nurul kurang paham pasal segmen nie .. & Nurul sedih sangat baca komen TANPA NAMA tuh . Harap bg penjelasan tntg segmen nieh .. thanks

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko abaikan je la anon2 tu,diorang mmg gila suka meroyan kat sini.segmen ni pasal nak promote blogger2 len je.leh tgk kat segmen2 lepas blog2 yg dah kena terjah.cuma mungkin tuan blog ni gatal sket maka dia hanya promote blog2 perempuan je

      Padam
  8. Okay paham .. Nurul sngt berterima kasih ats semua nie .. Tp Nurul harap lepas nieh , blog Nurul tak tersenarai dalam segmen awekz 16 .. Harap admin faham .. Terima kasih ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok dear. sorry for the inconvenience. blog2 yg tersenarai ni just randomly picked masa blogwalking to promote fellow blogger, but i know mungkin ada juga yang tak suka dipromote, so i respect that. saya dah remove blog saudari dari segmen ni. kalau ada org lain yg request the same, saya akan ikut, takde masalah, so cheers ok :)

      Padam
    2. terima kasih .. Bukan tak suka , tapi saya tak suka dengan kenyataan dalam komen2 ini .. ape-ape pun terima kasih sangat sbb ada yg dtg blog Nurul dr blog saudara ..

      Padam
    3. Noob, blog dia sudah terjangkit dengan pengomen "Anon" yang tidak bertangungjawab. :| akibat pautan yang kau buat.

      Nurul Filzah, baik saudari dissable "anonymous" dari blog saudari atau enable approval untuk menapis segala komen yang tidak bertangungjawab.



      Padam
    4. yeke... hmmm dammit betul la anon2 ni dah jadi macam virus pulak merebak ke seluruh alam. mungkin lepas ni aku terpaksa terjah blog awek yg disable anon je.

      Padam
    5. Yea itu pon bagus juga.. atau mungkin minta kebenaran atau notis dulu bagi mereka yang membenarkan pengomen "anon" ni untuk ingatan dan berwaspada lipahan komen yang mungkin datang dari blog ini hehe.. :D

      Yerla blog2 perempuan anak2 dara ni ramai yang suka kacau :)

      Padam
    6. or komen biar kite approve dulu,

      Padam
  9. tenQ noob.... alhamdulillah brtambah jgk la followers.... tenQ tenQ tenQ =))

    BalasPadam

Walaupun komen Anonymous/Tanpa Nama dibenarkan, mohon gunakan ID Berdaftar untuk mengelakkan dari berlaku kecurian identiti. Namun sekiranya ingin menggunakan Tanpa Nama, mohon letakkan Nickname untuk memudahkan komunikasi dan mengelakkan kekeliruan. Namun sekiranya Nickname yang digunakan dikenalpasti milik ID Berdaftar orang lain, maka komen akan dipadam untuk mengelakkan fitnah dan salah faham.

* Word verification terpaksa diaktifkan berikutan terdapat begitu banyak spam judi di ruangan komen.